неділю, 19 лютого 2017 р.

Guam - Burro Scrub Dren - "Пробник-пост"

Вітаю!
Знали б Ви, як я чекаю теплих весняних днів, сонця і прохолодного вітру!

Саме тоді відбудеться не тільки кардинальна зміна настрою, а й зміна гардеробу.


Про те, що тіло завжди необхідно тримати у формі, я говорити не буду, і так зрозуміло.

Та про дещо, я все-таки Вам розповім.



Масло-пілінг з дренажним эффектом
Guam Burro Scrub Dren

Має маслянисту текстру з скрабуючими частинками солі.



Аромат засобу, просто неперевершений.

Навіть уже через нього,  хочеться знову користуватись саме цим засобом.

Ефективність

З першого разу, незважаючи на приємну віддушку,  я не зовсім подружилась з цим пілінгом.

Наносила на розпарену після ванни шкіру і так, від скрабував і зволожував, але мені саме ретельного скрабуючого ефекту було не достатньо.

Сіль у засобі не гостра, плюс вода-масло ще більше пом'якшували процес.

Шкіра ніжна, масла прекрасно зволожили шкіру, та в подальші рази я робила по-іншому.

Скрабувала ділянки (доречі, одного такого пакету мені вистачає на повну обробку усіх проблемних ділянок, а саме сідниць, бедер та живота), перед ванною або душем на суху шкіру.

В такому разі,  скрабування більш жорстке і якісніше, все як я люблю.

А при відлушенні зроговілого шару епідермісу, фракція масла з корисними компонентами (повірте, їх там досить багато), глибше проникає в шкіру, забезпечує чудовий результат.

В даному випадку, я була абсолютно ним задоволена.

Шкіра м'яка, зволожена, як у немовлятка, плюс часте використання, дало видимий дренажний ефект.

Загалом, я можу порадити його абсолютно усім, і тим, хто віддає перевагу делікатному пілінгу, і тим, хто налаштований на 100% якість та ефективність процедури з вирівненням рельєфу шкіри.


Заслужена мітка "Куплю"



Дякую за увагу!

Ви знайомі з косметикою Guam?
Що порадите спробувати?

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena