четвер, 22 червня 2017 р.

Dini - Compact powder 01 - Lipsticks 06, 11

Пірнувши у літню спеку, не варто забувати про красу.

Для завершеного образу, мені достатньо туші для вій, пудри і яскравої помади

Додаю декілька засобів українського виробництва у Вашу косметичку 😊




Перша і абсолютно незмінна супутниця у літню спеку - це компактна пудра.

Була бережно запакована у целофан (забезпечення цілісності перш за все).

Інформація виробника теж у повному обсязі знаходить на наліпках.




Футляр глянцево-рельєфний, міцний.


Під рефілом пудри знаходиться відділення для спонжику, і хто б подумав, що там є і дзеркало!



Спонжик я майже не використовую, але кому цікаво, то він приємний до лиця.



Сама пудра мілка, майже невагома.

У мене в найсвітлішому 01 відтінку.


Видимих блискіток немає.



Проте, текстура у неї сатинова з делікатним, майже непомітним світінням.




Дивіться самі

Без пудри:


Нанесений тонкий шар:


ЇЇ плюс ще в тому, що вона не сильно вибілює шкіру, дуже тонко на неї лягає та матує на 2-3 години.


Dini lipstiсks

06 , 11



На фото ще огорнена в целофан.


Чорні матові футляри, і показник відтінку, який розмістився зверху на ковпачку.
Зручно, бо відразу бачиш, який тобі необхіден.



Текстури в обох помадок однакові.

Не надто сухі, і не масляно-кремові.


Відтінок 06 блідо-рожевий


На фото цілком симпатичний, та мені по кольоротипу зовсім не підходить.


Як на мене, то не надто вдалий екземпляр.
Може лягати на губи не рівномірно.


Наносити необхідно дуже тонким шаром, вбиваючими рухами, інакше вийде біла замазка зі смугами.






Кардинально інший і один з моїх теперішніх улюбленців

11
Соковитий рожевий з шиммером


Приємний, не полосить.


Інтенсивність можна варіювати від легкого відтінку, до соковитої ягоди.


Стійкість приблизно однакова, до суттєвого обіду чи 3-4 години без перекусу.



Губи не сушать, світлий відтінок, з часом, збирається у білу смугу навколо рота.


Текстура помади виглядає як бальзам, проте з часом глянець зникає (або його можна промокнути серветкою).




Ось так вони виглядають разом.





В сумі, якість двох засобів мене приємно здивувала.

Щодо світлого відтінку, він не завжди виглядає ідеально через свою специфіку.

Однак 11 відтінок помади мені підійшов на усі 100%.

На усіх фото нанесена пудра. Ви її помітили? Я, ні, а це вірна ознака того, що вона чудово підлаштувалась під тон шкіри і зробила її більш матовою.




0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena