середу, 28 червня 2017 р.

Labottach - T - Zone Patch

Мої вітання!

Проблема акне, серед власників жирного типу шкіри досить поширена.

Без сумніву, лікування повинно бути комплексним і бажано під наглядом спеціаліста, який конкретно оцінить ситуацію, індивідуально підбере засоби та рекомендації.

Проте, даний патч точно не погіршить ситуацію, а навпаки, допоможе у тому випадку, коли висипання множинні і знаходяться на Т-зоні.


Інформація цілком детальна і склад майже не відрізняється від локальних патчів.




Погодьтесь, що не зовсім зручно наносити купу маленьких, розміром з 10 копійок, якщо можна зараз охопити усю зону "ураження" акне.


Патч необхідно наносити на ніч, на добре очищену шкіру.

Спати у ньому зручно, він взагалі не сповзає.


По дії він також не відрізняється від своїх менших представників, підсушує, лікує, не допускає проникнення хвороботворних бактерій.


За весь час тестування, у мене тільки раз було таке "масштабне" висипання, і я використала його в цілості.

Інший патч, який йде в комплекті, я використовувала локально, попередньо розрізавши його ножницями.


Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena