понеділок, 5 червня 2017 р.

Pudra Cosmetics - Compact Powder 01

Якщо мене розбудять серед ночі, і запитають, без чого я не уявляю свій щоденний макіяж, точно скажу : "Пудра!". І далі піду спати 😃


Комбінований тип шкіри, буквально змушує використовувати тональні засоби і пудру з матуючим ефектом.


Я не люблю щогодини, поновлювати шар пудри знову і знову.

Оскільки, численні мікроорганізми, які накопичуються на спонжику для нанесення, можуть тільки погіршити ситуацію на обличчі.


Віддаю перевагу схемі : "Зранку нанести, і до самого вечора не турбуватись про зовнішній вигляд, окрім періодичного використання матуючих серветок.

Нажаль, не усі продукти витримують такий тест-драйв.

Окрім даної пудри

Упакування:




Лаконічне, матовий пластик, дзеркало на усю кришку, в якому добре все видно і при потребі, можна зробити повноцінний макіяж.

Внизу, відділення для целюлозного спонжа.

Я не так часто його використовую, бо наношу пудру тонким шаром, пухнастою кистю.

Але при нанесенні соло, без тонального засобу, з метою ущільнення покриття, все-таки беру спонжик.

Текстура дрібно змелена, містить мікрошиммер.


Саме він надає шкірі здорового, доглянутого вигляду.


Його видно тільки при дуже пильному спогляданні.



Пудра не пилить, а слухняно набирається на кисть і спонж.



На сонці:



У тіні:



Матуючий ефект присутній, у жарку погоду на 3-4 години вистачає.


Лягає на шкіру рівно, красиво, не помітно.


Колір 01 не для білосніжок, для мене підходить тільки коли трішки засмагну, що я вже встигла зробити.

Взимку він виглядав так.



Пудра нанесена товстим шаром, спонжем на силіконову базу.

Кистю дає більш прозоре покриття, яке впринципі, не дисоціює з моїм відтінком шкіри.

Різницю помітно лиш на фото ☺



♕♕♕

Загалом, я дуже задоволена якістю пудри.

Футляр, впринципі, міг би бути і трішки кращим, але при досить тривалому відрізку експлуатації, він не пошкодився, надписи цілі (чим часто грішать інші бюджетні засоби), і увага, жодної подряпини на матовому пластику!

Тому вирішуйте самі, моя підказка, якість косметики, дійсно перевищує ціновий діапазон марки 😊



Дякую за увагу!




Офіційний сайт марки:

https://pudra-cosmetics.com.ua

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena