вівторок, 15 серпня 2017 р.

Beyonce - Rise - Мій аромат літа

Мої вітання!

Нарешті це звершилось! Перший парфумерний пост у блозі. 

"Чому так пізно?" - запитаєте Ви.

Бо я довго не наважувалась писати про парфуми, і це не тому, що я їх не люблю, а тому, що мені було важко про них писати. 

Я відчуваю усю композицію в цілому, а не розбираю її ноти і не аналізую скільки та чи інша складова відчутна на мені (хоча й таке буває).

Та з приходом цього аромату в моє життя, я уже просто не могла мовчати .



Сподіваюсь Ви приймете і зрозумієте мій стиль написання.


Отже, Beyonce - Rise.




Витончений, філігранний флакон з короною-ковпачком.



Головна прикраса туалетного столику. 

Його приємно тримати у руках, ним хочеться користуватись знову і знову.

У мене 100 мл, є ще й менші версії 15-30-50 мл, вони у дизайні нічим не поступається великому флакону.

Піраміда парфуму :


Верхні ноти: Бергамот, Абрикос і Базилік.

Ноти серця: Орхідея сорту Жовта Симфонія, Жасмин Самбак, Біла Фрезія.

Ноти бази: Кашемірове дерево, Мускус, Ветивер, Деревні ноти.



Спочатку, я скептично віднеслась до нього, бо не надто люблю квіткову парфумерію, і вже була готова пахнути як бергамотово-жасминовий чай з абрикосовим варенням.

Та на диво, я зовсім не відчуваю на собі верхні ноти, жодної з них.

Зате далі, приємна, ледь відчутна квіткова симфонія. 

Вона м'яка, не удушлива, окутана кашеміром і кінцевими мускусно-деревними нотами.


Я люблю солодкі і пряні аромати, та влітку, вони мене частіше "душили" ніж дарували ті осінні, приємні відголоски спогадів.

А Rise, він осіжає (не так як цитруси, але ...), я його відчуваю, то він знову зникаає, то знову звучить і нагадуючи про свою присутність.

Стійкість на шкірі, близько 6 годин, на одязі може залишатись й довше.


Конкретного періоду чи сезону застосування, не виділяю.

Він і дениий, і вечірній, і літній, і зимовий, універсальний.

Особливого дрес-коду теж не вимагає, хоча з ним, я все частіше хочу одягнути якусь невагому сукню.


А Ви знайомі з ароматом Beyonce - Rise

Цікаво почитати враження від знайомства.

Якщо  навіть найменше зацікавлення пірамідою у Вас прослідковується, раджу послухати його при нагоді.


Дякую за увагу!









0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena