вівторок, 19 вересня 2017 р.

Schwartskof - Gliss Kur Serum deep repair - Shampoo - Conditioner - Serum


Давненько я нічого не показувала із догляду за волоссям.

Виправляти дану прогалину, доручено серії засобів від Schwarzkopf - глибоке відновлення.



Про упакування можна пропустити абзац, бо нічого інноваційного.




Шампунь доволі рідкий, присутній перламутр, який не залишаються на волоссі.

Хоча виглядає красиво 😏


Добре промиває волосся і має приємний солодкавий аромат.

Але! За рахунок рідкої текстури, дуже швидко закінчується.


Відновлюючий кондиціонер 


Перламутру уже немає, та й текстурою трішки "пошаманили" і додали більше згущувача.

Й на тому дякую, бо рідкий кондиціонер, то просто пекло.

Завдання свої виконує на 4 з - .

Гладке, блискуче волосся, яке легко розчісується, про жодне відновлення посічених кінчиків (яке заявлене в описі, й мови бути не може).



Далі по списку, відновлююча сироватка


Упакування краще і дозатор чудовий.



Ну як сироватка?! На руці я бачу крем.



Зізнаюсь, я її відразу не зрозуміла, а точніше зненавиділа.

Наносити крем-сироватку треба на вологе волосся перед укладкою.


Влітку, вона робила моє волосся брудним уже на наступний день, а то й до кінця поточного, воно виглядало уже не першої свіжості.

І діло не в тому скільки я її наносила. 

Один натиск на помпу - її мало, два - уже забагато.

Ні сил, ні нервів з нею возитись у мене не було (ну може ще парочка улюблених масел, які мене ніколи не підводили, точно не давали повернутись до цієї капризної "сироватки").


Проте, з похолоданням, я дала їй ще один шанс.

Зовсім не даремно!


Ні, вона не відновляє і не "склеює" посічені кінці, вона окутує волосся, закриває кутикулу, і не дає волозі потрапити всередину, зробивши мене пухнастиком (аналогічна дія і у спрея про який я розповідала ТУТ).


Півтори порції, і в холодну пору, я отримую гладке волосся.

Об`єм вона "з`їдає", не варто на неї надіятись у цьому плані.

Шампунь і кондиціонер з серії, ніби не погані, та ефекту "ВАУ" не викликали, а сироватку я однозначно повторю.


Дякую за візит!


♕♕♕

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena