вівторок, 21 листопада 2017 р.

The Ordinary - AHA 30% + BHA 2% peeling

Засіб №1 для жирної шкіри - пілінг!


Оновлення, відлущення змертвілих клітин, кольорокорекція, зволоження, тонізування і ще дюжина плюсів.


Не дивно, що у The Ordinary я хотіла спробувати саме його.



Упакування ідентичне попередньому, проте, його криваво-червоний колір приковує до себе увагу, особливо коли він уже на обличчі.


Запах не те що не приємний, а дещо кислий винний.

Наносимо на попередньо очищене, сухе обличчя.

Якщо у Вас є мікротріщинки на обличчі чи від природи у Вас чутлива шкіра, може пощипувати.

Триває це близько хвилини.

Далі, жодного дискомфорту.


Через 10-15 хвилин, його необхідно змити.


Зробити це дуже легко ледь теплою водою.

Склад:


Перші враження, шкіра на дотик більш гладка, вирівнюється тон, світлішають постакне (з часом).

Жодної негативної реакції за час використання у мене не було.

Більше того, скажу, що декілька разів, я значно перетримувала рекомендований час, і моя шкіра навіть не почервоніла.

Чого Вам я однозначно не раджу. 

Бо всі ми різні. Я знаю свою шкіру і з точністю можу сказати, як вона себе буде поводити під час застосування тих чи інших засобів.

А шкірі схильній до алергії, взагалі робити тести перед використанням усіх засобів.


Щоб посилити ефект пілінгу, пізніше, наносила його під харчову плівку. 

Ефект сміливо множте на два. 


Для мене це дуже хороший, легкий пілінг, який я можу використовувати і два рази на тиждень без шкоди для шкіри.






0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena