пʼятницю, 21 жовтня 2016 р.

Magic Minerals - відгук на мінеральну косметику з сайту

Вітаю! 
Познайомитись більш детально з мінеральною косметикою я хотіла уже давно.
Зупиняло тільки те, що вибір засобів та палітра відтінків дуже обширні, а вибрати саме той, який потрібен не легко.

Тому, я пропоную найбільш оптимальний варіант вибору, у інтернет-магазині http://magicminerals.com.ua

Що ж я замовила, покажу далі.


Нагадую, що у мене комбінований тип шкіри та дуже світлий тон, для якого знайти тональну основу, щось з області фантастики, принаймі у мас-маркеті.
Корейська тональні засоби не в рахунок, у них дійсно широкий вибір світлих відтінків.

А от мінеральні основи, на яких я зробла акцент у замовленні, здатні підлаштовуватись під відтінок шкіри.


Отже основи 



 #1 Extra Fair формула H2O



Баночка 5г з сифтером, основа підходить для світлої шкіри з нейтральним підтоном.

Перед тим, як основа добереться до Вас, сифтер буде з наліпкою, щоб запобігти розсипанню під час транспортування.




Вона дійсно дуже світла, дрібного помолу, без запаху.

Я,  трішки не розрахувала той факт, що все-таки, моя шкіра дещо загоріла, тому даний відтінок, ідеально підійде мені взимку.




Позначка H2O Aqua Mineral Foundation   говорить проте, що основа має матуючий еффект і підходить для жирної та комбінованої шкіри.


Якщо ж у Вас суха шкіра, то вибирайте основу з позначкою HydraSilk foundation, вона зволожує шкіру і містить у своєму складі амінокислоти

Посилання на цю основу



Далі основа

Основа Cool Bisque (Fair Cool) формула HydraSilk


Для дуже світлої шкіри з холодним підтоном
Йшла в подарунок до замовлення (пробник)




За відтінком схожа до першої але вона зовсім без жовтого підтону.

Характеристики такі ж.


Усі основи чудово лягають на шкіру, вирівнюють тон.
Зрозуміло, що яскраво виражені недоліки вони не приховають.
Матують шкіру на тривалий час.

Для кращого результату рекомендовано використовувати прймер, про який я зараз і розповім.

У праймерах містяться речовини, які готують шкіру для нанесення мінеральної косметики - покращують «зчеплення» основи з самою шкірою, роблять подальше нанесення більш якісним.

Для себе вибрала  Green Tea Primer Light для світлої шкіри.





Він досить світлий, чудово згладжує пори та вирівнює тон.

Основа поверх нього лягає набагато краще.



Якщо ж хочеться спробувати універсальний продукт, який поєднує в собі якості основи, консилеру та вуалі, рекомендую познайомитись з пудрою Cool Bisque Matte





Даний відтінок підійшов мені ідеально! Хоча розглядаючи у баночці-пробнику (без сифтеру), він мені здавався занадто темним.

Як я уже казала, її можна використовувати як основу, вона вирівнює колір, матує шкіру.
Як консилер, за рахунок маленьких світловідбиваючих частинок і не поганої покривної здатності, згладжує пори та робить зморшки менш помітними.

Як вуаль для завершення макіяжу.


Посилання



Консилер-ілюмінайзер для очей Radiance Eyes


Містить у складі перлинну пудру, яка допоможе замаскувати темні кола під очима, захистити від сонячних променів, приховати зморшки, освіжити погляд.






Як видно на фото, консилер жовтий з легким перламутром.
Чесно кажучи, я не відразу його "приборкала". Як би я його не наносила, перламутр все одно виднівся.

Трішки матової основи зверху покращили картину, погляд став свіжим, сяючим.

Як хайлайтер, о цей золотистий відлив!!! Жодних величесних блискіток, тільки делікатне королівське сайво! 

Пробувала наносити його замість тіней, в парі з чорною стрілкою виглядає неперевершено.



Вуаль #8.4 Kiss Veil




Як поцілунок на прощання.
Наноситься після основи для того, щоб шкіра виглядала сяючою і доглянутою.

Абсорбує шкірний жир, згладжує переходи.

Також можна використовувати у якості основи.

 Безбарвна, з ледь помітним перламутром.

Не скажу, що це продукт першої необхідності, бо цілком можна обійтись і без неї.

Але щось у ній є. Ця шовковистість, цей вигляд шкіри, як фінальний штрих.


Підсумок:

Я більш ніж задоволена якістю мінеральної косметики та асортиментом у магазині http://magicminerals.com.ua/index.php

З легкістю змогла підібрати саме ті відтінки, які мені були необхідні завдяки детальному опису продуктів.

Пакетованих пробників вистачить до 5 застосувань, банечок-пробників на 10, а 5г - до20.

У даний пост, я також хотіла вмістити огляд на мінеральні тіні й рум'яна, та вирішила написати окремий пост, де я покажу їх на собі.


Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena