четвер, 13 жовтня 2016 р.

Туш для вій Rimmel - Scandaleyes Reloaded

На полицях косметичних магазинів панує різноманіття засобів для демакіяжу. Це і косметичне молочко, і міцелярна вода, і двохфазні засоби, і лосьйони, і тоніки, і масло, і міцелярна вода, одним словом їх безліч.

А хочете знімати туш з вій, тільки теплою водою?

Це під силу новинці від Rimmel




Від виробника:

Туш для вій Rimmel Scandaleyes Reloaded Mascara є високоякісним продуктом, який виведе вас на абсолютно новий рівень.
З таким засобом ви назавжди забудете про накладних віях і будете демонструвати оточуючим непідробну, природну красу.

Високоефективний інноваційний склад повністю покриває кожну окрему вію, навіть найменші.

Ця туш неодмінно стане невід'ємною частиною вашого арсеналу по наведенню краси, буде радувати вас своєю якістю і ефективністю.

Спосіб застосування

Для досягнення найкращого результату починайте нанесення від коренів вій, похитуючи щіточкою і проводячи нею вгору уздовж вій. Дайте туші можливість висохнути. Нанесіть другий або третій шар.

Характеристики

Обсяг: 12 мл
Призначення: Подовження, Обсяг, підкручування
Колір - чорний


Моє враження:

Туш знаходиться у "пузатому" тюбику, оранжевого кольору з золотими надписами.

Щіточка досить об'ємна, я б навіть сказала велика.



Розмір щетинок майже однаковий,  тільки зменшується на кінці, для кращого профарбовування маленьких вій.

Обмежувач у туші досить не поганий, видає середню порцію. 
Не доводиться видаляти залишки серветкою. 

Неприємного запаху у туші немає.

Консистенція кремова, не надто рідка.

Знаючи свою любов до силіконових щіточок, я скептично віднеслась до цієї. Але моя улюблениця від Інглот закінчувалась, а цікавість взяла своє. 

Спробувавши, я була щиро здивована, адже дана туш сподобалась мені по всім параметрам.

У мене досить довгі та світлі вії, усе що мені необхідно, так це акуратне профарбовування, розділення та фіксація завитка.

Scandaleyes Reloaded  з усім цим впоралась!


Також вона не утворює грудочок, не сиплеться протягом дня та не відбивається на повіках.

На фото нанесена в один шар:





На рахунок заявленого змивання водою, це дійсно правда, хоча додає ще 1-2 хвилини до демакіяжу.

Зазвичай, користуюсь міцелярною водою, за допомогою неї туш змивається майже моментально.


Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena