неділю, 10 січня 2016 р.

Jerden нова колекція осінь - зима 2015/2016

Хочу представити Вам нову колецію осінь - зима 2015/2016 від Jerden.
У якій зібрані усі трендові відтінки на будь-який смак та на будь-яку подію.



Невимовно я люблю лелію і боготворю глибокі, насичені кольори у манікюрі.
Як на мене, вони візуально роблять нігтики дещо благороднішими та цікавішими. 

З нової колекції Jerden я покажу два відтінки - С1 та С5.

Обидва мають желейну тестуру без шиммеру.
Уже з першим шаром можна досягти насиченого кольору без просвітів. 
Зручно наносяться кистю, яка у майже усіх лаках стандартна.
Сохнуть швидко.
Мають яскраво виражений глянець, який додає кольору особливої елегантності.
Стійкість - 3 дні без топового покриття, 4-5 дні з топом.
Можу з впевненістю заявити, що мій манікюр витримав підготовку до Нового Року без сколів і тріщин. І в новорічну ніч один із них прикрашав мої нігтики.
Ще одна цікава особливість даних лаків, Що кожен з них при природньому і штучному освітленнях виглядають по-різному


C5

Затишний червоний лак, який дарує відчуття свята.



Ідеально підійшов під мій улюблений теплий светрик.











На сонечку вигляає на тон світліше.


С1

Благородний фіолетовий, який на сонці місцями віддає у ягідний колір.
Від цього він мені подобається ще більше.



Для порівняння зліва - денне освітлення, справа - штучне.





На сонці:





Офіційні представники марки
Вконтакті
facebook
Дякую за перегляд!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena