вівторок, 17 квітня 2018 р.

Possess The Secret - Так пахне жіночність.

Пам'ятаєте я нещодавно Вам розповідала, про новинку марки - парні аромати Possess The Secret. Які продовжили лінію ароматів Possess.



Так от, сьогодні поділюсь своїми враженнями про жіночу версію аромату.

І моя скромна варіація Богині Іддун 😉

Чим же відрізняється дана версія від попередниці? Акордом «золоте яблуко» на створення якого парфумера Фабріс Пеллегрен надихнула легенда про те, як північні боги придумали золоті яблука і опустили їх в чисту жасминову воду для додання магічної сили. 

Ідунн, була богинею весни і берегинею вічної молодості богів, яка була укладена в золотих яблуках. Зберігала вона їх в чарівній скриньці.




 Скільки б яблук Ідунн не діставала зі скриньки, щоб вручити їх богам під час бенкетів, кількість плодів не зменшувалося.

Ідунн зберігала ці яблука тільки для богів, які завжди залишалися молодими і сильними, тоді як інші живі істоти старіли і вмирали.

Парфумерний акорд складається з нот яблука і пелюсток золотий орхідеї, оточених бальзамними маслами, пахощами деревини, ванілі і золотистого меду.


Піраміда аромату:

Верхні ноти:

бергамот, жасмин, чорна смородина.

Середні ноти:

османтус, золоте яблуко, орхідея.

Ноти бази:

сандал, ваніль, соняшник.

Не флакон, а маленький витвір мистецтва я знайшла у коробці.



Тільки подивіться на дозатор. Прикраса, варта самої Богині.



Ковпачка немає, йому там не місце. Натомість, якщо захочете носити парфум з собою, він блокується, якщо повернути у бокове положення.



Розпилення дрібне. Двох-трьох пшиків цілком достатньо.

У Вас були такі аромати, з якими не розлучались з моменту відкриття коробки?



Для мене, це один з них.

Спочатку, я чую квітковий бум з нотами кислуватої смородини.

Далі, вступає у свої законні права акорд золоте яблуко, османтус та орхідея. В міру солодко, в міру квітково. Мушу відзначити, що я очікувала яблучний пунш, аніж таке гармонійне поєднання квітково-фруктової бази.


У самому кінці розкривається теплою ваніллю з прянощами та деревиною.

Ноти бази делікатно окутують, сидять близько і тихо. Не нав'язують свою присутність.




На мені, аромат доволі стійкий, шлейфить, більше п'яти годин без поновлення. Звісно, одяг пахне ще довше.😻


Я не можу і не хочу відносити його до певної пори року, його легка самобутність не дозволить Вам його відставити подалі у шафу, до кращих часів чи настрою.

Він гармонійний, жіночний, елегантний, сонячний.

На побачення, прогулянку, похід в кіно, на роботу - він актуальний за будь-яких обставин.

Дарує гарний настрій в парі з компліментами.




Як на мене, аромат вийшов прекрасним, а його звучання перевершило усі сподівання!



Дякую, що завітали!

Знайти можна на сайті

 https://ua.oriflame.com







0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena