середу, 20 червня 2018 р.

GS Mask Ukraine - "Анти-Акне з олією австралійського чайного дерева та міоксинолом"

Так, знайомство з маркою провела, у відео розведення показала, залишилось розповісти про решту масок.



Як усі ми знаємо, олія чайного дерева робить дива з проблемною шкірою. 

У роки активної боротьби з висипаннямия ним і користувалась. 


Не скажу, що аромат надто приємний, зате ефективність свою виправдовує.

В даний час, у мене немає потреби його активного використання.

Саме тому я дочекалась часу, коли на обличчі з'являться "непрохані гості", щоб у повні мірі оцінити ефект маски "Анти-Акне з олією австралійського чайного дерева та міоксинолом".




Вона володіє заспокійливою, антибактеріальною та стимулюючою дією, звужує пори.

Склад: Діатоміт, альгінат водоростей, сульфат кальцію, пірофосфат натрію, ефірна олія чайного дерева, ментол, міоксинол.


Уся процедура детально описана на упакуванні та моєму попередньому відео, яке є ТУТ

Або ж подивитись відео 



Що мені сподобалось, немає надто вираженого запаху олії чайного дерева. 

По кольору майже не відрізняється від попередньої.

З розведенням проблем не виникне, якщо візьмете виключно холодну воду.

Маска одноразова, продукту саме на одне застосування, висипав і розвів, нічого не треба відміряти, як у дой-паку.

Такий варіант я рекомендую, якщо Ви пробуєте такий вид масок вперше.

В подальшому, не важко набирати маску для своїх потреб.

На фоні загального враження. Ефект дійсно схожий з іншими альгінатними масками. 

Те саме чудове зволоження, легкий ліфтинг ефект, шкіра дійсно стає більш догляную, пружною, еластичною.

В даному випадку, на наступний день, мої висипання стали менш помітними і швидше покинули мої шкірні покриви.

Для того, щоб побачити в повній мірі результат на проблемній шкірі, варто зробити три-чотири процедури.



Дякую за увагу!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena