четвер, 23 серпня 2018 р.

Terra Mater - Крем для шкіри навколо очей

Не берусь оцінювати крем для зони навколо очей за тиждень використання, повинно пройти мінімум два-три, а то й цілий місяць з дня першого нанесення.




Який тоді сенс від неповноцінного відгуку?

З моменту мого тестингу пройшло уже два місяці. Готові читати вердикт?



Від виробника:



Не скажу, що це моє найулюбленіше упакування крему для зони навколо очей. Практичнісь і легкість туб мене дещо розслабило по відношенню до банечок.




Та мене влаштовує той факт, що воно якісно захищає продукт, плюс - захисна мембрана, яку я так люблю в тарі. Варто додати, що й картонне упакування не менш хороше.




Текстура - ніжний мусс, що тане під пальчиками. Варто нанести зовсім трішки, під час розподілу, зона вбере необхідну кількість крему.




Аромат ледь-ледь відчуваю хвилинку.





Він ідеальний як в денний, так і нічний час.

Склад:


Наношу під консилер без будь-яких проблем. Він на ньому поводить себе чудово, і стійкість не страждає.


Наніч - трішки більшу порцію для кращого зволоження.


Висновок:


Ця зона найбільш чутлива до будь-яких змін, втрачає вологу та елакстичність на раз-два.

Крем не панацея від зморшок, але регулярне застосування попереджає їх появу і не дає стати глибше, коли вони уже настигли.


Мені сподобався даний засіб, він ідеально впорався з моїми потребами.





Дякую за увагу!




terramater.com.ua

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena