понеділок, 22 жовтня 2018 р.

MAY face - Засіб 3в1 від висипань

Мені хотілось знайти засіб для вмивання з кислотами, який можна було б знайти у найближчому магазині, піти, купити й радіти ефективності.



Не витрачаючи при цьому шалені гроші та не чекати вічні муки доставки.

Знайшла, але чи відповідає він усім критеріям?


Як би не було, а про нього я все одно розповім.


Від виробника:

Кожа лица требует тщательного очищения и ухода. Чтобы избежать непредвиденных ситуаций, о состоянии кожного покрова нужно заботиться постоянно. С этой задачей справится средство 3 в 1 против прыщей MAY face. Этот комплекс специально разработан для ухода за проблемной кожей лица. В составе продукта содержатся активные компоненты, которые защищают эпидермис от возникновения акне и угревой сыпи, улучшают цвет и микрорельеф лица. Экстракт календулы ускоряет заживление ран. Глицерин проникает в глубокие шары эпидермиса, повышая эластичность кожи. Благодаря легкой консистенции средство быстро впитывается, не оставляет жирных, липких следов на лице и не создает дискомфортных ощущений.


Ви уявляєте моє здивування, коли на полиці типового мережевого магазину я побачила засіб, що містить 2% AHA кислот, що у складі ще й на перших позиціях!

Моя рука не роздумуючи потягнулась за ним.

У обіцянки 3в1 вірю не охоче, краще перевірити на собі та вирішити що й до чого.

Тара - перевернута туба. 

З початку, було зручно діставати засіб, а потім, через щільну консистенцію нічого не виходило з отвору.



Коли здавалось, що гель уже закінчився, я вандальним методом його розрізала.

Виявилось, що на стінках засобу мінімум на тиждень користування.

Текстура, як я уже писала щільна, пастоподібна з срібним шиммером.




Аромат індиферентний.

1. Як гель для вмивання

Очищує на 4+, змиває легкий макіяж, не стягує шкіру.

2. Як пілінг-маска.

Нікудишній, вбирається швидко і розхід гелю величезний.

Не помітила жодних змін.


Оптимальний спосіб використання - наношу масажними рухами, залишаю на декілька хвилин та змиваю.

Реально найкращий варіант використання.

 Якщо побачите не знижках, можна взяти для різноманітності.

 Але highly recommend він від мене не отримає.


Дякую, що завітали!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena