середу, 21 жовтня 2015 р.

Моє знайомство з El Corazon

.
Усім привіт. 
Сьогодні буде досить незвичайний пост про моє знайомство з продуктами El Corazon.
Людмила, у своєму блозі, проводить творчий конкурс, до якого я вирішила приєднатись.



Знайомство відбулось не так і давно, близько двох років тому. Саме тоді, я дізналась, про блогосферу.
Я і до того трішки цікавилась манікюром, макіяжем але зараз я розумію, що впорівнянні з теперішнім - це було ніщо!
Неймовірні ідеї, лакообрази, я і уявити собі не могла, що люди, так можуть передавати свої задуми . Все це я зустріла у блогах людей, які живуть цим, надихаючи інших. Неймовірно талановиті феї, які одним змахом кисті ідеально фарбують нігті)

Уже тоді асортимент El Corazon був досить широким, хотілось усе і відразу)

 Тоді ,моєму місті,  продукція широко не розповсюджувалась.

Через деякий час, в одному з магазинів міста, я таки знайшла лаки серії  Charm and Beauty. Це був номер 867.
Малинове крем - желе. 

Текстура, колір, стійкість, нанесення. Мене в ньому влаштовувало абсолютно усе!
Хотілось самій удосконалюватись у мистецтві нейл арту, пробувати щось нове.
Далі я брала участь у різноманітних конкурсах блогерів, де мені випало виграти декілька чудових лаків.
Я дуже хочу й надалі вчитись та знайомитись з продуктами El Corazon, бо я на 100% впевненау їхній якості, в них вкладена душа усіх лакофей El Corazon.

Мої роботи:





 Висловлю величезну подяку усім, хто створює такі чудові продукти. 
Ви даєте можливість творити!!!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena