середу, 28 жовтня 2015 р.

LA LUXE PARIS Volume Show Mascara

Вітаю.

Сьогодні вам покажу туш з набору, який мені подарували близько пів року тому. 


***

Hello.



Today will show excellent mascara.
It was in this set.




Набір складався з олівця для очей, засобу для зняття макіяжу та цієї туші.
Олівець досить не поганий. В міру твердий, добре пігментований, зручно підводити ним очі та хорошою стійкістю не вирізняється. 

Міцелярна вода відмінно знімає макіяж, не викликає подразнення.


От про туш я хочу розповісти докладніше. 

***

The set consists of eyeliner, means for removal of make-up and mascara.
Pencil is not bad. A solid, well pigmented, easy to sum up his eyes but not resistant features.
Micellar water perfectly removes makeup without causing irritation.
 
That's about mascara I want to talk more.

 


Ось уже років так 3, я не зраджуюю силіконовим щіточкам, вони добре профарбовують мої війки. Який же був мій захват, коли у цієї я побачила саме таку щіточку, яку я просто обожнюю.
Вона досить велика, зубчики по краях значно менші для того, щоб профарбувати кутики очей. 
Добре видовжує, підкручує і додає обєму віям.

***

Already 3 years, I use silicone brush, they are well painted my lashes. What was my delight when I saw this just such a brush, which I adore.

It is large enough around the edges cloves much smaller in order to paint the lashes in the corners of the eyes.

Well lengthens, curled and
adds extent of eyelashes.



 Одним словом усе, що мені потрібно.

Сама туш не рідка, не залишає на віях грудочок.
Стійкість хороша, а найголовніше те, що вона ЖОДНОГО разу за час використання, у мене не осипалась. Навіть тоді, коли уже трохи підсохла.

На фото нанесена в один шар.

***

Not very liquid mascara without leaving of lumps on the eyelashes.

Stability is good, and most importantly that it never 
fell on the lower eyelid.

On the photo applied in one layer.
  


 Дякую за перегляд!

***

Thank you for watching !

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena