середу, 27 квітня 2016 р.

Контурний олівець для очей COULEURS NATURE від Yves Rocher

Вітаю.

Я щиро люблю і поважаю марку Yves Rocher, та чомусь досить рідко про неї пишу. 

Ну все, виправляюсь!

Сьогодні піде мова про контурні олівці для очей.

Індиго
#80081 Bleu Paradise



Сливовий 
#77492 Prune Pivoine


У складі присутній канаубський віск, інгрідієнти  100% рослинного походження, пройшли усі офтальмологічні тести.




Пластиковий, "костюмчик" окутує в міру твердий грифель. 
Колір олівця  ззовні видає лише вершечок і вміст під прозорим ковпачком.




Почну з менш яскравого сливового. Колір просто чудовий, темний, багатий з маленькими золотими іскринками. На віко лягає м'яко але досить насичено. 



Індиго надзвичайно цікавий, притягаючий, яскравий. У ньому теж присутні блискітки. 



Нанесення у серії ідентично хороше на рівні з пігментацією.

А їхня стійкість, це окремий величезний плюс! 
Без бази та тіней, на моїх жирних повіках, тримались до переможного демакіжу увесь день, що не може не порадувати.


Скільки макіяжей з ними я зробила, за досить короткий період часу, просто не злічити.

Одим нюансом (особисто для мене) виявилось їхнє точіння. 
Пластик погано точиться, а м'який грифель любить розмазуватись по стругалці. Якщо ж Ви полюбляєте тонкі стрілки, то ось Вам моя порада. Ставите олівець в морозилку на 2-3 хвилини і швиденько точите. Так грифель буде гостро підточеним і не забруднить стругалку.

Мій макіяж на конкурс, виконаний олівцем Індиго.



Олівець під блиском для губ.



Сливовий нажаль не встигла зняти, так як використовувала його переважно у денному не надто яскравому варіанті. Але повірте мені на слово, виглядає чудово! М'ягкі переливи і насичений колір підкреслюють очі якнайкраще.

В лінійці COULEURS NATURE  є ще багато кольорових варіацій, думаю. Ви підберете собі якийсь до душі.


Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena