вівторок, 3 травня 2016 р.

Лаки для нігтів Naomi 224 та 82

Усім привіт!

Сьогодні знову черга лакового відгуку. Досить недавно я відкрила для себе марку Naomi, яка мене здивувала своїм чудовим лаком про який я писала ТУТ,  запевняю , що якість марки не залишить Вас байдужими.

А покажу два досить цікаві лаки.

Naomi 224


та Naomi 82



Отже 

Naomi 224

Склад:


Колір: сірий, кам'яний. 




Текстура розбавленого крему, дещо рідкий, при нанесенні не затікає на нігтьові валики та кутикулу, щоб добитись хорошого результату достатньо всього два тонкі шари. Рівномірно розподіляється по пластині, має виражений глянець.



Кисть не великого розміру, акуратна.

При нанесенні слухняний і не полосить.


Фото при денному освітленні.

Сохне швидко, для нього я жодного разу не використовувала сушку для лаку.


Фото зі спалахом.

Стійкість - 4дні.


***

 Naomі 82
-  топ, який створює ефект перепелиного яйця. Рідка текстура прозорого лаку містить у собі вкраплення різної за розміром слюди чорного кольору. 




Надає додатковий глянець та суттєво продовжує життя будь-якому лаку. 



Його можна наносити як самостійно, так і поверх інших лаків.



Сохне також швидко, а от зі зняттям такі ж "проблемки" як і з будь-яким глітерним лаком, важче зняти слюду при видаленні. У цьому випадку варто намочити ватний диск або шматочок вати у рідину для зняття і прикласти до нігтів на 1-2 хвилини, так глітер видалиться набагато швидше ніж після інтенсивного тертя.


Стійкість - 5днів!

Загалом покриття досить цікаве і зможе урізноманітнити будь-який колір. Особливо світлі відтінки.


Ще одна перевага такого формату лаку у його маскуючих здібностях.
У мене, наприклад, часто бувають дрібні "зачіпки", коли ще не висохлий лак об щось зачепити, саме це покриття зможе не тільки вирівняти недолік, за рахунок заповнення прозорим лаком, а й приховати його повністю.

Як на мене, варто мати у своїй косметичці такого роду лаки, якими можна зробити експрес-манікюр і при непередбачуваних обставинах врятувати уже зроблений)))

Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena