суботу, 7 травня 2016 р.

Maybelline‎ "Super Stay Better Skin" тон 020

Досить давно я тестувала тональну основу від  Maybelline‎
 та тільки зараз все-таки вирішила написати відгук про неї.



Отже виробник нам обіцяє:

У тональному кремі "Super Stay Better Skin" використовується спеціальний інгредієнт Actyl-C. Він дозволяє не тільки вирівняти тон обличчя і приховати недоліки, але і поліпшити стан шкіри, збагативши її вітамінами і ефективно зволоживши її. Спеціальні інгредієнти, що входять до складу цього крему, знімають почервоніння і усувають ефект тьмяності і нерівності шкіри, роблячи її більш свіжою з кожним днем.

За допомогою цього тонального крему можна добитися ідеальної шкіри протягом 3 тижнів.

Моя думка:

Крем знаходиться у склянній тарі зі зручною помпою, засобу вона видає не багато. В цьому плані досить економічна.



Текстура: середньої щільності. 
Покриття можна варіювати від легкого ( наносити кистю ) та щільного ( спонжем ). Добре вирівнює тон обличчя, маскує постакне, пігментні плями, капілярну сітку. Пори не забиває. Сухості шкіри у мене немає, тому на цей рахунок казати нічого не можу.


На обличчі не виглядає маскою та може підкреслити зморшки. 



Протягом дня нікуди не зникає, до самого вечора залишається на обличчі.
Враховуючи, що у мене комбінована шкіра, то матуючого ефекту мені вистачає буквально на 2-3 години, а то й менше.



У мене тон 020, 
Володаркам дуже світлої шкіри не підійде. Даний тон мені підходить тільки на трішки загорілій шкірі.

На літо буде занадто щільний.

За час використання не помітила жодних змін зі своєю шкірою, які обіцяв виробник, та я й нічого такого не чекала від тонального засобу.




На фото видно межу нанесення




Отже,  даний тональний мені сподобався, не багато мінусів і приємна цінова категорія.

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena