понеділок, 5 грудня 2016 р.

EFFACLAR DUO(+) И EFFACLAR ГЕЛЬ - Ода чи непорозуміння?

Вітаю!

З даними засобами знайомі, або принаймі точно чули, майже усі люди з проблемним типом шкіри.

А ті хто пробував, діляться відповідно на тих, хто в захваті від цієї серії, і тих, кому вона зовсім не підійшла.



Цілий місяць, день у день, я користувалась цією парочкою.

Ну що ж, мій вирок зовсім близько)))


Виробник обіцяє:


Коригувальний крем-гель для жирної шкіри, схильної до акне, Effaclar DUО (+):
• Скорочує виражені недосконалості
• Коригує і запобігає появі постакне
• Знижує вироблення шкірного сала
• Ефективний через 24 години після першого застосування

Очищающий пінистий гель Effaclar:
• Очищає шкіру від забруднень і макіяжу
• Очищає пори
• Видаляє надлишок шкірного сала
• Не містить спирту, мила, барвників і парабенів

На ділі маємо лаконічне оформлення засобів.



М'який пластик, з якого не доводиться видобувати засоби, у гелю для вмивання відкидна кришка.

У крема - відкручується кришечка і тоненький носик дозволяє нанести навіть малесеньку горошину засобу.




Запах ненав'язливий, свіжий.
Тонізує шкіру і дозволяє їй "пробудитись".


Гель прозорий, текучий.




Не погано піниться, макіяж подужає.
Хоча я віддаю перевагу тому, що спочатку знімаю тональний засіб гідрофільною олійкою чи міцелярною водою, і аж потім вмиваюсь гелем.

Як не дивно, мою шкіру він не висушує і не стягує, як у більшості дівчат.

Навпаки, регулює роботу сальних залоз.


Крем 

- легка, тануча текстура.




Шкірою вбирається швидко, матує її на 2 год, не більше.




Тональний поверх лягає без проблем.

Щодо ефективності, в моєму випадку, крем не проявив себе так, як я очікувала.

Мої поодинокі висипання у "жіночі дні" проходили так само як і без нього.

Маленькі прищики крем підсушував, а у боротьбі з більшими, підшкірними, виявився аутсайдером.


Він хороший у плані підтримання комбінованого типу в порядку, запобігаючи появі нових проблем.


Висновок

Для мене даний набір не став "панацею" і не спонукав до покупки повномірних засобів, хоча гель досить приємний, над його придбанням я точно подумаю.
А от крем однозначно не візьму.



Дякую за увагу!



0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena