пʼятницю, 2 грудня 2016 р.

Beautiful You - Сироватка поліфенольна антиоксидантна

Які ваші вранішні ритуали? Чашка запашної кави, ароматного чаю чи злакова каша?

Я віддаю перевагу кофеїну і не тільки у каві, а й у засобах догляду за шкірою.


Про що це я? Про сироватку для зони навколо очей від Beautiful You


Міститься у пластиковій банечці ( 30 мл, повірте, це дуже багато для такого роду засобу ), з дозатором-помпою.


Вона видає його рівно на два застосування, не розбризкуючи повсюди.


Текстура приємна, зовсім не липка.
Вбирається  шкірою за лічені секунди, не конфліктуючи при цьому з консилером.

Запах нейтральний, без штучних віддушок.

Склад:




Активне використання сироватки  припало якраз на період моєї сесії, коли втомлений вигляд очей і незначна припухлість, ну зовсім не додавали краси.

Тому,  цей маленький рятівник добряче тонізував  і зволожував шкіру навколо очей, не дозволяючи мені виглядати як невиспаний зомбі.


Ні, синців під очима у мене не поменшало ( капіляри розташовані близько до поверхні, тут допоможе тільки маскування), але пружна шкіра незмінна супутниця цього засобу.




Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena