вівторок, 24 січня 2017 р.

Ziaja - Manuka Tree Cleansing Gel


Вітаю!

Засобів для очищення шкіри ніколи не буває забагато!



З одного боку, у мене уже є декілька фаворитів, якими я користуюсь завжди, а з іншого, вдосконаленню немає меж.

Хочеться знайти ще кращий і я знову, і знову випробовую нові цікаві засоби.


Чим мене привабив цей? Негайно розповім.....




Від виробника:

Прекрасно очищає шкіру.
Заспокоює роздратування і почервоніння шкіри.
Зволожує і пом'якшує епідерміс.Готує шкіру до подальших косметичних процедур.Не містить мила.
Склад:

Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Lactobionic Acid, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citric Acid.



Моє враження:

Упакування:
Пластикова пляшка 200 мл зі зручною помпою-дозатором, яка оснащена механізмом open-close.


Дизайн приємний, пластик якісний.

Дозатор на один раз видає чимало засобу, хоча можна регулювати натиском.



Гель прозорий, текучий.


Запах мені дуже подобається, він свіжий, трав'яно-цитрусовий.

Піниться доволі не погано.
Не корейські пінки, хто користувався, знає, яку шикарну густу піну вони утворюють, та цілком гідно очищує шкіру.

Спочатку, я знімаю тональний засіб ватним диском змоченим міцелярним розчином, а потім уже вмиваю шкіру гелем.

Після другого етапу шкіра добре очищена, дискомфорту не виникає.

Завдяки лактобіоновій цукровій кислоті, володіє легким відлущуючим ефектом, оскільки вона часто використовується у салонних процедурах пілінгу.

А лимонна кислота виступає у ролі регулятора рН.

На просторах інтернету, бачила чимало відгуків про те, що він підсушує шкіру.

Нічого подібного я не спостерігала, однозначно, себорегулюючий ефект присутній, та не варто забувати, для якого типу шкіри призначений гель.



Розповідайте, знайомі з Ziaja ?









Продукт наданий для незалежного тестування

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena