понеділок, 9 січня 2017 р.

Ziaja - маски для обличчя "Очищуюча" та "Зволожуюча"

Ну що, всі уже вдосталь відпочили і насвяткувались?
Пора приводити шкіру в порядок після гучних вечірок, чи просто душевних посиденьок вдома.


Дістаємо маски з шухлядок і вперед до краси.
Я ж розкажу про декілька глиняних масок зі своїх запасів від польської марки Ziaja, з яких почалось моє знайомство з брендом.


Упаковані вони у невеличкі саше по 7мл, одного точно вистачає на 2-3 застосування.
Об'єднює їх приємна кремова консистенція і легкий косметичний запах.

Отже, першою я спробувала маску "Очищаючу".


Від виробника:



Маска каолінова із сірою глиною.

Показання до застосування: змішаний колір обличчя, жирна шкіра, вугрі.

• зменшує видимість пір.
• нормалізує роботу сальних залоз.
• ефективно заспокоює подразнення шкіри.

Приємна до лиця консистенція, світло-сірого кольору, запах тримається на обличчі після нанесення.



Я наносила її хвилин на 15-20, маска дещо вбиралася, не висихала і не стягувала шкіру.

Змивається без особливих зусиль.

Результат:

Після використання я дійсно побачила, що шкіра стала чистішою і більш свіжою, та без особливого захвату.

Не можу сказати, що вона матує шкіру, ні, яскраво вираженого ефекту, як після інших матуючих масок, Ви, нажаль, не побачите.
Незначне себорегулювання на 1-2 год. і все.
Я чекала від неї значно більшого.


Ще одна представниця, "Зволожуюча".


Маска каолінова із зеленою глиною (5%). 
Показання для застосування: суха, нормальна шкіра.
• зволожує шкіру• прискорює регенерацію шкіри• ефективно розгладжує шкіру


Маска світло-салатового кольору, така ж консистенція, аромат і спосіб застосування.



Результат:

От ця маска мені сподобалась більше.

Вона теж освіжає шкірний покрив, зволожує його, але дуже делікатно.
Мій комбінований тип не завжди адекватно сприймає зволожуючі засоби, відповідаючи тотальним жирним блиском у Т-зоні.

А тут, вона ідеально підійшла моєму типу.


У підсумку скажу, що я точно спробую ще якісь маски бренду, а зволожуючу точно візьму повторно.
Не знаю, як вона себе буде поводити на сухій шкірі, а от власницям комбінованого типу, раджу придивитись.

А Ви знайомі з маркою ?






Продукт наданий для незалежного тестування

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena