вівторок, 10 жовтня 2017 р.

Kosmystik Regeneratrice Magique


І знову про маски. 

А точніше про маску для обличчя на основі грязей мертвого моря від бренду Kosmystik.

Про інші засоби, які мені довелось тестувати, можна знайти  ТуТ


Ну от.

Виробник позиціонує цю маску як відновлючу, зволожуючу, зміцнюючу і живильну.

Без парабенів


Дизайн та упакування мене цілком влаштовують.

Туба + відкидна кришка = безпрограшне поєднання у плані зручності.



Перед застосуванням, необхідно знати захисну плівку під ковпачком.


Консистенція кремова, з невеликими абразивними вкрапленнями.



Яку роль вони там відіграють? Може скрабуючу?

Цього виробник зовсім не вказує.

Проте, мені це дискомфорту не завдає.


Аромат, як у більшості продуктів марки, дуже приємний і його легко впізнати.


Наноситься маска безпроблемно, можна навіть не здогадатися, що у складі грязі, бо маска з часом тільки ледь-ледь підсихає.


Вона точно не стягне навіть найбільш чутливу шкіру.


Через 10-15 хв., її можна змивати, що мені не дуже вдається без спонжу, на шкірі залишається маслянистий шар.

Хочеться вмитись пінкою.



На виході з ванни отримую:

М'якість

Зволоження

Тонізацію



Загалом, не можу назвати її абсолютним must-have, та поганого наговорити нема що.

Свої функції вона виконує, можливо на шкірі, яка зазнала вікових змін вона зможе проявити себе краще.



Дякую за увагу!



♕♕♕


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena