вівторок, 24 жовтня 2017 р.

The Ordinary - Niacinamide 10% + Zinc 1% - Serum

По-троху починаю розповідати про засоби від The Ordinary, які я нещодавно замовляла.

Хто цікавиться сферою краси, точно знають, який шалений ажіотаж викликав бренд Deciem (The Ordinary дочірня марка) з моменту свого народження.

У тисячний раз не буду повторювати усю інформацію (за потреби знайдете її в інтернеті), та скажу, що філософія і продукція мене неабияк зацікавили.

Тому, я просто не могла пройти повз.



Отже "першою ластівкою" буде сироватка з ніацінамідом і цинком, які вкупі ідеально підходять комбі і жирній шкірі, обіцяючи звільнити від усіх проблем та висипань.

Дизайн мінімалістичний, зручний.




Склянний флакон з дозатором-піпеткою.

На одне нанесення беру близько 3-4 краплі.

Текстура прозора, не надто текуча але і не в'язка.



При розподіленні можуть з'явитись білуваті сліди, які відразу зникають.



Моя шкіра вбирає її моментально, з невеликою липкістю.


Запах відсутній.


Подальше нанесення крему є обов'язковим, адже нам треба "закрити" сироватку у шкірі.

Який крем я б не наносила, він не скочувався і тональний на цьому "пиріжку" почував себе дуже добре.


Мушу відзначити, що сироватка покриває шкіру захисною "плівкою", яка запобігає проникненню мікроорганізмів і шкідливих компонентів у шкіру. В моєму випадку, ще й має антикомедогенні властивості.

Є у мене один тональний, який любить викликати висипання. 

Після використання сироватки, я ще жодного разу не помітила, щоб який - небуть засіб забив мені пори.

Але є ще одна особливість, моя Т-зона з нею (навіть під тональним) виглядає ніби відполірована і швидше жирниться протягом дня, особливо лоб.


Чудово вирівнює тон, зволожує, дещо звужує пори, висвітлює постакне.

Та якогось впливу на активні висипання я, нажаль, не помітила.



Після прочитаного, Ви можете подумати, що я не зовсім задоволена покупкою, але це не зовсім так.


Сироватка не творить дива і не позбавить від висипань за 2-3 нанесення, АЛЕ, вона здатна довгий час підтримувати шкіру у хорошому стані.


Пілінг + маска + тонік + сироватка The Ordinary  + крем цілком можуть стати довгостроковою формулою краси шкіри.



Щодо економічності, вона нікудишня.

Сироватка закінчується шаленими темпами, а я куплю ще.




А Ви цікавитесь новинками? Чи уже спробували продукцію марки?



♕♕♕


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena