вівторок, 16 січня 2018 р.

Flori - Гідрофільна олія

"Подібне притягується до подібного"

Так вирішили творці гідрофільної олії, і знаєте що, вони мали рацію!



Гідрофільна олія розчиняє шкірний жир, пил, бруд, стійкі тональні засоби, туші, помади і всю-всю декоративну косметику.



Як ми знаємо, якщо спробувати вмитись просто олійкою, то нічого з цього доброго не вийде.

Доведеться використовувати агресивні ПАР, щоб змити олію з обличчя.

Саме тому, в базову олію і ефірні олійки, додають емульгатор, який перетворює її на молочко.

Раніше, я мала досвід використання подібної олії, залишившись цілком задоволеною результатом використання.


Щодо олії від Flori, то вона не стала винятком.

У складі лише необхідні й корисні компоненти, такі як соєва олія, олія барбарису, жожоба, лаванди, бджолиний віск, вітамін Е.



Вона ніжно очищує шкірні покриви, зволожує їх, що особливо актуально для тих, хто страждає від сухості.

Гідрофільна олія підійде абсолютно усім, зважайте лиш на індивідуальну чутливість до окремих компонентів, це про всяк випадок.


Упакування лаконічне, пластикова пляшка з отвором-обмежувачем та кришкою.

100 мл.



Як на мене, більш доцільним було б оснащення її помповим дозатором, бо кожного разу, з отвору, олійка трішки стікає по горлу пляшки.

Доводиться час від часу протирати отвір навколо ватним диском.

В інших моментах, у мене претензій немає.

Перед застосування, збовтати, бо віск осідає на дні.

Наношу на суху шкіру поверх макіяжу, масажними рухами розподіляю.





Не забувайте про масажні лінії обличчя, так Ви поєднаєте приємне з корисним.

Тонкий аромат лаванди, витає у ванній ще декілька хвилин.


Далі, змочуємо руки водою, емульгуємо олію, змиваємо молочко, яке утворилось у результаті і радіємо чистоті.


Туш я ним не змиваю, пробувала, мені краще підходить міцелярна вода.

ВВ, СС креми, корейські тональні, пудри і навіть стійкі засоби не можуть встояти проти такої артилерії.

Я вже мовчу про помади та гелеві лайнери.

Порада
Для сухої шкіри, замість вранішнього вмивання пінкою, замініть її на гідрофільну олію, що може краще зволожити шкіру, як не натуральні олії.

У мене такої потреби немає (комбінований тип), застосовую її виключно у вечірньому ритуалі демакіяжу.


Зацікавила?

Ось сайт марки

https://flori.ua/uk


Дякую, що завітали!

♕♕♕


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena