четвер, 14 вересня 2017 р.

Ingrid - Makeup Base

Чого тільки не придбає дівчина в пориві шопоголізму.

Купу непотребу і он ту красиву помадку, яка можливо уже стала 201 по рахунку.

Так сталось зі мною під час покупки цієї бази.



А все тому, що мені дуже захотілось спробувати саме зелену базу для нейтралізації почервонінь.



Благо, замість 30 мілілітрового флакону, я взяла тестер на 10 мл.


Ось такий вигляд матиме повномір.





Сама база світло-зеленого кольору, текстура, як і належить, силікониста.




Запах практично відсутній.

Виробником заявлена як матуюча і кольорорегуююча 😉




І знаєте що?! Відразу після першого нанесення не на побачила НІЧОГІСІНЬКО!

Ні тобі матуючого ефекту, ні розгладження рельєфу, ні суттєво корекції кольору моєї шкіри чи нейтралізації почервонінь.

 Так, було ледь видиме загальне висвітлення, і все.

Стійкості тону, чи його легше розподілення теж не тішить присутністю.

Але я не здавалась, і сумлінно користувалась ним цілий тиждень.

Якогось покращення, погіршення стану шкіри теж не спостерігала.


Відклала тюбик осторонь, час від часу мазюкала, так аби було, в душі розуміючи, що база геть нічого не робить.


Проте, ще тоді я користувалась СС кремом від Lumene , і він, падлюка, час від часу любив забити мені пори.

Та саме в той тиждень користування база + СС, жодних висипань взагалі не було. 

Можна подумати, що "зірки зійшлись" або мені просто пощастило.

Для чистоти висновків, знову повернула їх тандем в щоденну косметичку.


Як і гадала, у даної бази, особисто для мене, є лиш одна функція - це захист шкіри від комедогенних продуктів.


А краще, пошукайте іншу базу, або придивіться до продуктів Smashbox.



Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena