пʼятницю, 23 лютого 2018 р.

Welcos Confume - Argan treatment mask

Якщо я не капризую щодо шампуню для волосся, даючи йому знижку на те, що не завжди можна побачити заявлений виробником результат, та й на шкірі голови він діє буквально декілька хвилин.



Від маски, я чекаю хоч маленький, але позитивний результат.

За пів години з волоссям, все-таки, можна щось зробити, хоча б по-мінімуму!

Не тут то було, щодо маски велкос у мене змішані відчуття.


Ніби й тюбик зручний з відкидною кришкою, і аромат приємний, і текстура живильна.



А ефект, як після зовсім не дорогої маски з мережевого магазину.

Хоча я ніжно люблю і поважаю корейські засоби, як би я не використовувала її, на 5-10-20 хвилин, результат один і той же, посередній.

Ціна ніби зовсім не  масс-маркет, а дія якраз на рівні, бувало, я знаходила і в бюджетній кагорті набагато дієвіші маски. 

Цікавий факт, що олійка з цієї серії мені сподобалась набагато більше.

Маленьке розчарування на благо великої публіки.

Зовсім не відмовляю Вас від покупки, всі ми різні і по-різному на нас діють засоби, можливо на більш пошкодженому волоссі вона проявить себе краще.



Цікаво, а Ви пробували її? Як враження?

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena