середу, 28 лютого 2018 р.

Лавандовий крем - Flori

Як користуватись кремом для обличчя, який виглядає не зовсім як крем, а скоріше як мазь? 🤔



Мої внутрішні переживання за шкіру і бажання не наробити "справ" на обличчі, у вигляді небажаних висипань, таки мене картали певний час.



Цікавість взяла своє, змусивши спробувати хоча б раз нанести його на шкіру.


Жінки, такі жінки.


Отже, після вечірнього демакіяжу та тонізації, косметичною лопаткою, я дістала горошину крему.

Під теплом пальчиків, він почав танути і тоді я змогла рівномірно нанести його на поверхню.




Вбиратись швидко крем не хотів, чесно мулявши мені очі жирним блиском хвилин 10.



На диво, зранку у дзеркалі я побачила лише м'ягесеньку, зволожена шкіру.

Без забитих пор, висипань чи алергії.

Якщо упакування крему, як на мене не надто вдале з точки зору гігієни, проте, такого роду консистенцію, по-іншому не донесеш до покупця.

Приїхав він у крафт-пакеті



Плюс інструкція


То властивості, особливо в холодну пору, мене більш ніж приємно здивували.

Зовсім не хочеться обвітрити обличчя, отримати масу лущень на шкірі, а крем надійно захищатиме від не сприятливих погодніх умов.

У більшості випадків, ідеально підійде як нічний крем.

Ви тільки подивіться на склад:
Рослинні олії авокадо та сезаму, бджолиний віск, алое вера, екстракт грейпфрутових кісточок, ефірні олії лаванди, ромашки та троянди.



На літо, особисто мені, швидше за все не підійде, бо шкіра і так виділяє "тонну" себуму, а зараз, він дійсно рятує шкіру від сухості.





Ось сайт марки

https://flori.ua/uk


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena