четвер, 24 травня 2018 р.

Cryo Cosmetics - Сироватка гіалуронова

Як Вам таке твердження, що вибирати засоби необхідно не керуючись вказівками на упаковці, а за складом продукту?


Не завжди вікові позначки на картонці, в дійсності задовольняють наші потреби.




В тім, досвідчений косметолог теж скаже, що продукт вибирають за потребами шкіри.

Так вчинила і я, оглянувши склад сьогоднішнього героя.

В голові включилась лампочка: "Хочу!"

І знаєте що, я шалено задоволена вибором.


Почну з того, що віднедавна, мій комбінований тип став жирним.


Щодо догляду, я на усі 100% переконалась у дієвості кислотних засобів у боротьбі з недоліками.

А у цій сироватці, на хвилиночку аж п'ять кислот! Ну і що, що вона призначена для 30+!



Їх концентрація не настільки велика, щоб омолодити мене на 10 років, проте, достатня для врегулювання себуму та ліквідацію висипань.


Склянна пляшка з піпеткою-дозатором.




Консистенція ледь жовтуватої водички, текуча.


Аромат божественний!

Завдяки маслам гіркого апельсина та лимона, мимоволі потрапляєш у цитрусовий рай.

Після ретельного очишення, наношу менше половини піпетки на руку, розтираю у долонях, вбиваючими рухами наношу на шкіру.

Присутня ледь відчутна липкість, яка тут же ліквідується подальшим нанесенням крему.

Часте питання, як поводить себе тон?

Цілком природньо. Не сповзає, не жирніє та не відбивається на телефоні.


Як і по відношенню до інших кислотовмісних середників, які потрапляють на шкіру, варто користуватись кремом з SPF.

І я зовсім не боюсь пігментних плям. Це не потужний пілінг.

Так, сироватка чудово регулює виділення шкірного сала, дещо освітлює пігментні плямки, робить вигляд більш свіжим, а тон шкіри, однорідним.

Не бачу сенсу вимагати від неї більшого.


Дякую, що завітали!

Офіційний сайт


http://cryocosmetics.ua/ru/


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena