понеділок, 14 травня 2018 р.

Ziaja - Маска для обличчя "Регенеруюча" з листям оливи

Хто любить оливки, той молодець. 

Адже у них міститься бета-каротин, вітаміни групи В, А Е, РР, солі мінеральних речовин, корисні жири.




А хто любить оливкову серію від Ziaja, той ще більший молодець.


Бо серія вийшла досить вдалою, як для бюджетного сегменту.

Маска регенеруюча призначена для інтенсивного зволоження шкіри нормального та сухого типу.




Тут я не погоджусь, бо моєму комбі типу, теж  необхідне зволоження.

Стандартне саше - 7мл.


Мені вистачило на 3 застосування.


Склад:


Текстура, як на диво, легка та приємна.

Я очікувала щось більш жирне та живильне.

Для мене це швидше плюс, бо її легко змити зі шкіри, і плівки не залишиться.


Аромат приємний, косметичний.


Після нанесеня, вбирається шкірою. Правда не повністю.

Можна втерти залишки в шкіру (для сухого типу), або ж витерти ватним диском, змоченим тоніком (для нормально-комбінованого).


Мій варіант номер два, не люблю відчувати залишки масок на шкірі.


Та й зволоження від неї, мені цілком вистачає.


Поки все, а у мене в заготовках ще один відгук на серію.


Дякую, що завітали!

https://ziajashop.com.ua

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena