четвер, 22 вересня 2016 р.

AGOR - Маска з ламінарії


Усім привіт!

Даний відгук про себе я назвала : "Дари моря для краси шкіри".

Ніби звичайна маска з простої водорослі, а має такий вплив на шкіру.

Не буду забігати наперед, а розкажу по-порядку.




Інформація від виробника:



Упакування:

Пластиковий пакет із zip-застібкою. 
Перед використанням необхідно відрізати верхню смужку.
Попереджую, що застібка дуже міцна, мені далеко не з першого разу вдалось дістатись до маски.



Сама маска мілкого помолу, сіро-зеленого кольору.


Запах у неї, як і у будь-яких інших водоростей.
Штучних ароматизаторів немає.



Оскільки, точних пропорцій для приготування виробник ненадає, то маючи досвід попереднього використання глиняних масок, з легкістю можна впоратись і з цією.

Я готую її так:

1-2 чайні ложки порошку, заливаю ( кипяченою водою або мінеральною водою або тоніком або відваром трав), додаю рідину, постійно помішуючи, до консистенції густої сметани.

При додаванні води вона стає темно-зелена.


Відразу після нанесення і усі 20 хвилин, маска дуже холодить шкіру, таке враження, ніби вона м'ятна. 

Більше жодного дискомфорту.



Через 20 хв, вона підсихає, але не повністю.

Шкіру стягує.

Сухому типу, рекомендовано час від часу, збризкувати поверх водою.
Шкіра у мене комбінована, тому я додатково не зволожувала, матуючий ефект для мене більш ніж доречний..

Змивається не надто легко без допоміжних засобів. Целюлозний спонж в рази пришвидшить змивання.

Після маски, рекомендую нанести живильний крем.



Отже, у підсумку ми маємо:

Натуральну маску, яка добре вирівнює колір обличчя (я б навіть сказала трішки освітлює), підсушує уже наявні висипання, якщо вони ще тільки збирались з'явитись, то будуть набагато менші.

З постакне справляється посупово.


На цьому все.


Дякую за увагу!


А як Ви відноситесь до такого типу масок?





0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena