вівторок, 6 вересня 2016 р.

JOKO BLEND ORIGINAL COFFEE SCRUB

Як можна зберегти тіло ніжним, сяючим та неймовірно привабливим? А я знаю відповідь на це запитання, треба регулярно використовувати скраб!

Декілька хвилин наодинці з ним, і Вам тільки залишається насолоджуватися результатом.



До чого ж це я веду? До знайомства з Joko Blend.
Відверто кажучи, я не сподівалася отримати таку масу позитиву від звичайного кавового скарбу.

А чим він мене все-таки підкорив, розкажу далі.



Від виробника:

Кавовий скраб Joko Blend - це 100% натуральний продукт. Він складається з подрібнених кавових зерен арабіка вищого сорту, тростинного цукру, атлантичної солі і поживних масел, які дбайливо зволожують вашу шкіру. Скраб піклується про ваше тіло і допомагає боротися з такими проблемами, як целюліт, розтяжки, надмірна сухість шкіри, подразнення. Joko Blend зволожує і насичує шкіру, а ніжний аромат подарує вам справжню насолоду.


Пахне як: шоколадний бісквіт.


Склад скрабу Joko Blend Original: кавові зерна арабіка, тростинний цукор, атлантична сіль, олія оливкова, масло зародків рису, масло какао, сезамову масло, глина Рассул, гідролізат молочних протеїнів, екстракт зеленого кава масляний, вітамін Е, аромат Шоколад.


Протипоказання:

Індивідуальна непереносимість компонентів, запалення, надмірна сухість шкіри.


Характеристики:

Маса: 225 гр.
Виробництво: придумано в Австралії, зроблено в Україні.
Термін придатності 12 місяців, 6 місяців з моменту відкриття упаковки.


Моє враження:

Приїхав він до мене, у крафт-коробці з логотипом бренда, погодьтеся, уже не погано.



Далі ми бачимо сам пакет zip-пакет, лаконічно чорний, з наліпками, на яких розписано про склад, спосіб застосування, термін придатності.

Скажу відразу, після мокрих рук, вони виглядають не надто, хоча на пакет це не впливає.

Середина має додатковий захисний шар, так що волога туди не потрапить.



А зараз буде моя найулюбленіша частина, це аромат скрабу.

Ні, це не просто запах шоколадного бісквіту...

Уявіть собі, що ви зайшли у львівську кав'ярню, замовили чудове шоколадне праліне і запашну каву.

І ось, Вам принесли замовлення, вмить, аромати цих двох меленьких шедеврів  злились воєдино...

Повірте, це найменше, що змогла придумати моя фантазія, коли я відкрила пакет.

Аромат дійсно чудовий і його ніяк не хочеться змивати разом зі скрабом.

Ну а зараз відійду від ліричного відступу, та розповім його "технічні" характеристики.


Скраб дрібного помолу, з частинками тростинного цукру.

 За рахунок вмісту олій, дещо вологий. не розсипається.


Під час використання приємно ковзає по шкірі, не дряпає її.

Про ефект скрабу, Ви і так здогадуєтесь.

Про приємну на дотик шкіру, ніжну й шовковисту, можна писати довго)))

Скажу лиш, що після того, як скраб змити, на шкірі залишається тоненька плівка з олій, яка зволожує та заспокоює шкіру.

Ні, ні, ні це не жирне покриття, яке залишає сліди на одязі, а швидше вигляд шкіри, ніби Ви нанесли на неї декілька крапель сухої олійки.


Не зважаючи на меленькі нюанси з упакуванням, скраб мені сподобася й активно зникає з пакету під час кожного прийняття душу.

А його чаруючий аромат, змушує щоразу заварювати чашечку кави)))


Дякую за увагу!



Продукт наданий для незалежного оцінювання

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena