неділю, 18 вересня 2016 р.

L`izar - Вершки для тіла

Усім привіт!

Компанія росте, розвивається, виготовляє нову цікаву, а головне натуральну продукцію. Я за них безмежно і рада, і рада тому, що мала змогу однією із перших випробувати на собі новий продукт з їхнього асортименту.

Це збиті вершки для тіла.


Продукт поміщено у пластикову тару з кришкою.


Як вигладатиме кінцеве упакування, я не знаю.

На наліпці присутня уся необхідна інформація.


Текстура: жирна, масляна.
Запах: приємний мікс апельсину та мигдалю.


На сонці вершки просто тануть.

Шкірою вбираються довго, залишають жирний відблиск.

Для мене хорошим варіантом, стало їхнє використання саме на ніч, так вони встигають увібратись.

Шкіра після застосування, значно пом'якшена та зволожена.

За рахунок того, що вершки виготовлені виключно з масел, літом, для моєї шкіри занадто "важкі", а от в осінньо-зимовий період врятують від сухості та захистять шкіру на усі 100%.

Закінчила я даний пре-маркетинговий продукт, на тому, що втирала виключно в сухі ділянки шкіри та на руки.


У підсумку:

Плюси:
  • натуральний склад
  • ефективність
  • приємний запах
  • багатофункціональність


Мінуси:

  • щільна текстура
  • довгий час вбирання



Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena