вівторок, 29 листопада 2016 р.

Мій зимовий догляд за шкірою обличчя

Не завжаючи на те, що календарна зима ще не настала, стовбчик термометра і сніг за вікном змушують одягатись тепліше.


В навіть в такий час я не змінюю свій догляд за шкірою обличчя, хіба менше користуюсь матуючими засобами.

Тому розповідаю по-порядку.


Вмивання:



Ось уже місяць користуюсь гелем для вмивання 
від La Roche-Posay, можу сказати, що він мені дуже сподобався. Приємний, якісно очищує шкіру, не висушує її.
Більш детальний відгук буде згодом.

Коли мені хочеться ніжного очищення, користуюсь пінкою від CRYO COSMETICS. 
Відгук був ТУТ



Тонізування:

Тут у мене декілька фаворитів це і 

Organique Naturalica - Тонік з гамамелісу



Про який я нещодавно писала.
Відмінний склад, навність пантенолу та екстракт гаммамелісу не залишили мене байдужими.
Підвела тільки тара.


Irene Bukur - тонік-баланс для комбінованої шкіри


Ще один улюбленець, який мене ніколи не підводить. 




Спеціальний догляд

Креми

 La Roche-Posay  EFFACLAR DUO(+) 


За місяць користування не вразив зовсім, більше не повторю.



Денний крем Benton High Content Lotion


За час регулярного користування від липня, досі не закінчився.
Досить дієвий, легкий крем.


Alpstories - Tea Tree Oil Face Cream




Тут просто захват-захват!
Відмінний крем для проблемної шкіри.



 Noreva Exfoliac Acnomega 200

Оскільки, зараз саме час кислотних засобів, тестую даний крем.
Детальний відгук буде згодом.
Покищо він мені підійшов і не викликав жодних неприємностей через високий вміст кислот.


Скраб для обличчя:

Irene Bukur - ексфоліант крем " Чиста шкіра "



Делікатно відлущує і полірує шкіру, економічний у використанні.



Маски:

На даний час у мене їх багато, користуюсь різними, відповідно до потреб шкіри.

Himalaya Herbals Refreshing Fruit Pack Normal To Dry Skin



Ця з розряду хорошистів, періодично наношу.
Перших хвилин 5 мені сильно щипає шкіру, хоча у мене далеко не чутлива шкіра.
Вирівнює тон, дещо матує, підсушує висипання.


Beautiful You - маска для обличчя "Оптимальний баланс"


Приємна глиняна маска, яка ні на грам не сушить шкіру.



AGOR - Маска з ламінарії



На перший погляд невеличкий пакетик, який містить тільки натуральну сировину.
Так, не зовсім зручно кожного разу розводити маску водою чи тоніком, але ефективність на висоті!)


Irene Bukur - Маска-інтенсив


Продовжую раз на місяць підтримувати результат.

З нею позбулась "веснянок", однозначний плюс)


Загалом я стараюсь не користуватись довгий час одними і тими ж засобами, а все-таки прислухаюсь до того, що в даний момент потребує моя шкіра.

Пост створений в рамках тематичного марафону від "Українських друкованих блогерів"

https://vk.com/uabloggers/


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena