вівторок, 18 квітня 2017 р.

Avenir cosmetics 725 олівець для губ

Вітаю!

Олівець для контуру губ, є одним із найбільш потребуваних продуктів, бо саме він допомагає помаді виглядати привабливо навіть після тривалого часу перебування на губках.






Для себе я вибрала досить стриманий і дуже красивий відтінок під номером 725.

Скажу чесно, що при виборі орієнтувалась виключно на власну інтуіцію, бо свотчів в інтернеті не було.




Відтінок нюдово-рожевий, дещо холодний.


Сам олівець дерев'яний.

Підточується легко, не кришиться і не ламається.


Текстура олівчика, як на мене сухувата.


Перед використанням, нанесення бальзаму для губ обов'язкове, так олівець плавно ковзатиме по губах і віддасть колір.

Стійкість:

Мені настільки сподобався колір, що носила його самостійно, без помади.

Він дійсно водостійкий.

Спокійно переживе повноцінний обід, не те що каву з булочкою.
Під помадою поводить себе добре, тримає контур і не перебиває більш яскраві відтінки.

Спокійно можна наносити під будь-яку помаду.


Загальний вигляд.


У підсумку скажу, що олівець мені сподобався незважаючи на суху текстуру.

Стійкість, відтінок і не висока вартість, однозначно мене переконали спробувати ще декілька продуктів.


Дякую за увагу!

Придбати можна за посиланням

http://avenir4you.com.ua




0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena