пʼятницю, 21 квітня 2017 р.

Mizon Cristal Miracle Body Cream "Пробник-пост"

Привіт!

До Hallowe’en ще далеко, і якщо ви не збираєтесь на якусь костюмовану вечірку, де Вам необхідно бути привидом, гейшею чи вампіром, навіть не дивіться на даний крем.

Чому? Зараз розповім..






Як відомо, корейці просто божеволіють від відбілюючих засобів, а бліда шкіра являється еталоном краси.

Воно й не дивно, що чимало засобів створюється для її освітлення.

"Ну що ж може зробити один пробник крему для тіла?"

- Подумала я, і почала відкривати пакетик.

Витиснувши вміст у долоню, нанесла на руку, а там не крем, суцільне білило з величезними блискітками.

Баго, я в то день залишалась вдома і продовжила експеримент 😏

Почала розтирати по тілу, до слова, його ледь вистачило на верхню частину тулуба.

Якщо б я вийшла на сонце то виглядала б так




Більше того, крем взагалі не зволожує шкіру, а навпаки, підсушує.



Після 2 годинного домашнього маскараду, я таки пішла у душ, змити цю гидоту з себе.

Точно НЕ КУПЛЮ і Вам не раджу)

Хоча для Hallowe’en згодиться 😊

Дякую за увагу!







0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena