вівторок, 11 квітня 2017 р.

Зволожуючий крем для обличчя Lirene Vita oil

Вітаю.

Моє знайомство з польською маркою Lirene, було не зовсім вдалим.
Крем, який повинен був матувати шкіру, навпаки, занадто зволожував її.

Відгук Тут


Тому, я без особливого натхнення взлась пробувати даний засіб.




Упакування:

Пластикова туба, кришка відкручується.

Отвір трішки більшого розміру.


Текстура:

Кремова, світло-рожевого кольору.



Дещо жирна, та шкіра вбирає її швидко.


Аромат:

Дуже солодкий, стійкий.

Мені нагадує манго.


Ефективність:


Після першого застосування, мій скептицизм зійшов нанівець.

Крем приємний, моя комбі шкіра його чудово сприйняла.

Ні надлишку жиру, ні забитих пор, ні дискомфорту.

М'яке, зволожене личко.

Тональний поверх чи пудра наносяться без проблем

Одне тільки засмучує, SPF відсутній.


Дякую за увагу!☺


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena