вівторок, 8 серпня 2017 р.

Avenir cosmetics - Compact powder 504

Привіт-привіт!

Жаркі літні дні все частіше відбивають бажання робити макіяж.
Хочеться чогось легкого і невамого, а не щільних текстур.

Все частвше мій макіжний мінімум звожиться до сонцезахисного крему, інколи консилера і пудри.


Опис від виробника і склад




Упакування:

Лаконічне, міцний глянцевий пластик, невелике дзеркало (для мене маленький мінус).


Ефективність:

Пудра красиво покриває обличчя, зовсім не помітна (якщо сильно не нашаровувати), відтінок 504, який я вибрала, нейтральний, без жовтого підтону.

Фото зроблене весною.

Тональний+пудра+трішки рум'ян.


Зараз, трішки затемнюю відтінок бронзером, бо не очікувала, що засмагатиму так інтенсивно.

Навесні, з відтінком у мене не було жодних неприємностей.

Матує шкіру, не забиває і не провалюється в пори і не підкреслює лущення, 



Ще один момент, рефіл пудри не заглиблений в пластик, а розташований з ним на одному рівні, тому, пудра може дещо сипатись на Вас чи навколишнє середовище.


Внизу, під шаром пудри є окреме відділення для спонжа, який, доречі, дуже приємний до обличчя.

Я не так часто його використовую, бо наношу її тонким шаром, пухнастою кистю.



Але при нанесенні соло, без тонального засобу, з метою ущільнення покриття, все-таки беру спонжик.


Чи заслужила пудра мої рекомендації? Так, бо за невелику вартість, можна отримати дійсно якісний, базовий продукт, який точно допоможе завершити образ.




Дякую, що завітали!


Придбати можна за посиланням

http://avenir4you.com.ua


♕♕♕


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena