четвер, 10 серпня 2017 р.

Inglot - Rainbow System 112R

Усе відкладала у довгий ящик написання цього посту.

І не тому, що мені не подобаються тіні , а навпаки, після чудової туші

(відгук був ТУТ), мені захотілось спробувати ще іншу продукцію.

Inglot  - польська марка, яка позиціонує себе як професійна.

Ціновий діапазон і палітра засобів досить обширна. Чимало візажистів хвалять і люблять. 

Нуа що я?! Я точно не жалію про покупку 💗💗💗



Для знайомства, вибрала один рефіл з серії Rainbow System.



Бо з моїм кількісним запасом тіней, однин рефіл на 2,5 грами, я б використовувала до самої старості, і спокуса спробувати аж три відтінки замість одного, остаточно перемогла.

Під час вибору відтінків, відштовхувалась від універсальності і улюбленої нейтрально-коречневої гамми.

Замовляла через посередника ("Дякую, Івано-Франківськ, що у тебе немає жодного корнеру бренду!")

Приїхав рефіл у паперовій коробці, герметично запечатаний у пластик.



На один рефіл, магнітну палетку не придбала, це покищо, бо все-таки задивляюсь на ще декілька відтінків.




Мої перші враження,  він дійно великий і тіней там досить багато, за постійне тицяння в рефіл пензликом, досі не бачу дна.


Тіні не сухі, не порошаться, добре набираються на кисть і віддають колір.




Перший відтінок


Пісочно-бежевий - пігментація на 4+, добре розтушовує границі інших.

Чесно кажучи не в захваті, бо для повноцінної "розтяжки" тут б згодився якийсь світліший нюд.

На сонці:


У тіні:



Другий


Коричнево-ліловий, чудово пігментований.

На сонці:


У тіні:



Моя любов і частий гість макіяжів.

Наношу на усю повіку, малюю стрілку, фарбую вії і денний образ готовий.

Як на цьому фото.


Третій


Темний коричнево-сливовий.

На сонці:


У тіні:



На усі 100% передає колір, підходить для затемнення внутрішнього кутика ока і для звабливих smoky eyes , в парі з  праймером  виходили неперевешені стрілки.

І четвертий варіант виходить при змішуванні усіх трьох секторів.




Тушування тіней.


Раніше чула, що їх не рекомендовано купувати новачкам, оскільки вони важкі у експлуатації.

Частково погоджусь, бо можна наставити "плям", які потім дуже важко розтушувати (або й взагалі неможливо) особливо темні відтінки.

Та з хорошими кистями, почуттям міри і практикою, запевняю, вони Вам сподобаються.


Стійкість:


З базою, до демакіяжу.

Без бази, на моїх жирних але знежирених міцелярною водою і припудрених повіках, до 5 годин.

Повірте, у мене є безліч фото часткового чи повного використання даного рефілу, не буду Вас цим перевантажувати, бо точно їх бачили або тут, або в Instagram.

Загалом, необхідно зрозуміти одне, що це хороший базовий рефіл у нейтральній кольоровій гаммі.



Не задоволена я одним, першим відтінком, бо в подорожі чи на відпочинку, коли не хочеться брати цілу палітру тіней, дана трійка (з наявністю світлого молочного чи бежевого кольорів) могла б повністю замінити і звільнити місце від зайвих футлярів.

Отак от.

Зважаючи на помірну вартість -  люблю, творю і куплю ще 😊


А Ви знайомі з тінями Inglot?

♕♕♕

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena