вівторок, 22 серпня 2017 р.

Garnier - Hand cream

Мої вітання відвідувачам блогу!

Який із засобів у Вас всесезонно мандрує косметичкою? У мене це крем для рук, ним я користуюсь завжди, не залежно від числа на календарі і погодних умов.

Правда, вимоги до крему змінюються з сезону в сезон.

Якщо в холодну пору, мені необхідне дійсно якісне зволоження та захист, а влітку легкість, відсутність жирності і легке зволоження шкіри рук.


Сьогодні поділюсь дійсно легким і літнім - Garnier - Ніжність дотику

Туба м'яка з кришкою, яка відкручується.


На перший погляд, текстура може здатись дещо жирною, в момент розтирання тане і швидко вбирається.



Аромат крему віддає абрикосом, довго не набридає і через 3 хвилин повністю вивітрюється.




На 48 годин він точно не зволожує, а на 3-4 години - цілком.


Жирної плівки не утворює, навіть у найбільш спекотну погоду, ручкам з ним комфортно.



У суворий холод брати його взагалі не раджу, і проблемній шкірі рук, яка потребує потужного зволоження постійно, теж.


Як літній варіант - супер!

Але взимку не куплю.


Дякую, що завітали!



♕♕♕

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena