пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

Smashbox Bronze Lights Poudre Bronzate - Warm Matte

В останній день літа, прийнято підбивати підсумки, і розповідати про "улюбленців і поганців", які траплялись.



Закінчити його я хочу саме на позитивній ноті, розповівши про мій найулюбленіший, найкращий і найнесподіваніший фаворит, БРОНЗЕР!

Ви подумаєте, що нічого незвичного в бронзерах немає, адже ними користуються чимало жінок.

Для мене все трішки по-іншому...



Справа в тому, що дуже світлий відтінок шкіри, усі бронзери сприймає отією "рудизною".

Не біда! Вперед приймати сонячні ванни! - скажете Ви.

Не тут то було. Засмага не те що не "липне" до мене, а відверто ігнорує. 

І тільки після більшої половини літа, я можу похвалитись хоч незначним потемнінням шкіри.

З цього, робила висновок, що бронзер для мене річ далеко не першої необхідності, і сміливо проходила повз у косметичних магазинах.


До знайомства зі Smashbox



Футляр строгий і лаконічний, глянцевий чорний пластик, кришка відкривається натисканням кнопки, що зовсім не пошкодить манікюр.


Всередині велике дзеркало і красивий рефіл з тисненням.




На фото відтінок може здатись рудим, в реалі це теплий беж з благородним сатиновим сяйвом, яке можна роздивитись лише під пильним поглядом.




Текстура податлива, не пилить.

М'яко набирається на кисть і легко тушується.



Навіть мою незначну засмагу, він дуже красиво підкреслює.


Для жінок з більш темним відтінком шкіри, підійде навіть взимку.


Нашаровується від напівпрозорого до темного.


Легкий сонячний цілунок? - Легко!


Виражений контур? - Без питань!


 На шкірі, тримається до самого демакіяжу і в холод, і в спеку.


На фото, один дотик пензлем.


Навіть на слабо загорілому обличчі він не виглядає рудою плямою.




І тут він присутній.



 Помітно освіжає обличчя і надає йому здорового, вигляду.

Однозначна ♡♡♡


Які Ваші фаворити літа?

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena