вівторок, 12 вересня 2017 р.

TheBalm Meet Matt(e) Nude Eyeshadow Palette


Усім привіт!

Чому б нам не поговорити про чоловіків? Ні, ні, не про наших хлопців чи уже законних власників руки і серця, а чоловіків TheBalm.

 Елегантні, стильні, вишукані - кожна палетка, маленький витвір мистецтва!

З одним із них, я провела уже не один місяць 😉

 Ну що ж, ділюсь враженнями



Дизайн у стилі TheBalm.

Щільний, якісний картон, велике дзеркало і рефіли по 2.8 грама, яких вистачить надовго.



Фото на сонці:


Хоча відтінки палетки заявлені як матові, можна вловити невеличке сатинове сяйво, мені так більше подобається, аніж глухий мат.

Текстура усіх шовковиста, тіні м'ягкі, добре набираються на кисть, і тільки темні відтінки можуть злегка осипатись.

З тушуванням не виникає взагалі жодних нюансів. 

З базою чи без, тримаються гідно і не бліднуть протягом дня.

У мене жирна шкіра повік, тому спершу, я завжди наносила їх на базу, на ній вони як прибиті, та моя цікавіть не могля заспокоїтись, як же вони поведуть себе на просто припудреній шкірі.

І знаєте що, тільки через 5-6 годин, тіні починали скочуватись у складці.


Matt Johnson - холодний темно - сірий відтінок з дещо синім відливом. Колір мокрого асфальту.

Matt Garcia - теплий, темно-коричневий з вираженим червоним підтоном. Люблю затемняти ним складку або наношу самостійно.

Matt Malloy - класичний матовий білий. Ви тільки подивіться на його пігментацію! Жодного крейдяного ефекту і напівпрозорого покриття. Я ще не бачила настільки класних білих тіней.







Matt Rosen - і знову тепла кольорова гамма, оранжево-коричневий. Не дуже частий гість макіяжів, хоча до якості жодних претензій я не маю.

Matt Wood - один з найулюбленіших, темний шоколадний відтінок. Ідеальний для затемнення кутика очей і коричневих smoky.

Matt Singh - бежево-персиковий, частенько застосовую для розтушування темних відтінків, а соло, коли хочу просто освіжити погляд.




Matt Abdul - базовий сіро-ліловий відтінок. При різному освітленні може виглядати просто сірим.

Matt Lombardi - пісочний. Частенько використовую у якості бази.

Matt Hung - най-най-най улюбленіший тауповий сіро-лілово-коричневий (жаль, фото не передає усієї його краси). Можна нанести тільки його, туш і макіяж очей готовий. Особливо актуально, коли зовсім не вистачає часу, або просто ліньки робити переходи 😜




Тут у мене на очах всього два відтінки

Matt Abdul і Matt Hung



Matt Singh + Matt Wood+Matt Hung

 


Невеличкий tutorial:



Чи є у мене претензії до палетки? Ні!

Вона зручна, функціональна і якісна. Підбір відтінків, особисто для мене, майже 100%, рідко користуюсь лише двома Matt Johnson і Matt Rosen 

Решта, якщо не користуюсь кожного дня, то через день так точно.
Чи можу рекомендувати? Так! Якщо Ви шукаєте хорошу і не надто одноманітну палетку.




Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena