середу, 1 листопада 2017 р.

Dini eyeshadow - 02-05

Не так багато часу пройшло, з митей мого першого знайомства з маркою і я спішу розповісти про ще декілька продуктів.


В черговий раз не буду говорити, як я люблю тіні для повік, а відразу перейду до розповіді.




Упакування:



Невеличка пластикова шайба. Внизу відділення для малесенького спонжику і дзеркальця, через яке якраз видно одне око.



Їхня функціональність спірна, проте, в похідних умовах можна виправити недоліки макіяжу.

Вдома, завжди наношу їх пухнастою кистю.

Тіні м'які, шовковисті.

Пігментація залежить від відтінку


Номер 02



Пастельно-рожевий.

Середньої пігментації.


Ідеальний для вирівнювання рухомої частини повіки, тушування меж відтінків.

Можна наносити і соло.

Виглядає натурально, приємно і суттєво освіжає погляд.



Номер 05



Заявлений як чорний матовий, але він більше графітовий.


Наноситься напівпрозоро, може тушуватись в бруд.


Улюбленцем не став, не виникає бажання ним користувати постійно.


Стійкість усіх тіней  хороша, зрозуміло, що з базою.


Без неї, на моїх повіках нічого більше години не тримається.

На фото 02 на рухомій повіці і коричневий з палетки The Balm у кутику.




Якщо судити з боку, то за бюджетну ціну, це хороші базові тіні, які необхідно вибирати з тестерами, чи опиратись на відгуки. 

Я б радила взяти світлі відтінки, так, ймовірність того, що вони Вам сподобаються зросте на 50%.



 02 я більш ніж задоволена і часто використовую.

05 - пргане вдосконалення формули.




Наразі все.


Дякую, що завітали!



0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena