середу, 8 листопада 2017 р.

Boom Gadget!!! - Braun Satin Hair 3

З часу мого написання гаджето-відгуку пройшло немало-небагато а пів року, а про штуки, які значно полегшують життя треба знати усім.



Відразу скажу, що він полегшив життя, проте, не мені, а мамі.


Трішки технічних характеристик.





Матеріал з якого виготовлений, пластик.

Доволі міцний, легкий і не габаритний.

У поїздки брати можна.

Що не менш важливо, довгий шнур.

Основа з таким стержнем, який "надягають" насадки.


У ньому, доречі, теж циркулює повітря.

Комплект налічував три змінні насадки.

Перша малий брашинг для вирівнювання, надання прикореневого об`єму і просто сушіння.


Великий брашинг для тих же самих маніпуляцій.



І окрема насадка прикореневого об`єму, якою я жодного разу і не користувалась.

Два режими, які перемикаються збоку.



Потужність 400W, ніби не маленька, та просушити моє волосся нижче лопаток по пасмах, ще та мука.

Сушить не швидко, зате рівномірно і бережно.


Вирівнювання є, укладка є.

Але часу на це йде набагато більше, аніж від звичайного фену.

Для мене, однозначний нюанс.



АЛЕ!


У моєї мами стрижка до плечей.

І!

Він відразу сушить волосся,  робить їй шикарний об`єм і стійку укладку, яка тримається до 3 днів 


Трішки стайлінгового засобу, фіксуючий спрей - укладку й зовсім не відрізниш від салонної.



Особисто для мене, поки що, не дуже корисний гаджет, проте, як надумаю робити каре, він стане просто незамінним!



А Ви, чим користуєтесь в даний час?





0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena