четвер, 23 листопада 2017 р.

John Frieda - Frizz erase - Flawlessly straight shampoo

Теорія теорією, а практика, погодьтесь, важливіша.


От і перейду я від анонсу, до практичного використання засобу, про який розповідала.


Давненько він вже у мене, але поспішних висновків робити не хотілось.

Я теж спочатку думала, що про шампунь не так багато можна написати.

А вибір свій зупиняла на критерії: "Промиває добре, згодиться".

Як я помилялась 😃

Об`єми не маленькі - 250ml.

Туба з відкидною кришкою.


Текстура перламутрова, дещо рідка з приємним запахом.

Читала, що часто жінок дратують виражені запахи в косметиці для волосся.

Мені, навпаки подобається, коли волосся ще з годині-дві приємно пахне.

Як то кажуть, це діло звички і вподобань.

Склад:



Піноутворення середнє, за один раз промиває мою шевелюру.

Оцінювати шампунь без свого звичного догляду я просто не могла. 

Моє пористе волосся ( у випадку, якщо б шампунь не підійшов ) мені б цього точно не пробачило.

Тому, я вирішила залишити свої звичні маску, бальзам та олійки і додати цей шампунь.

Для чистоти помислів і совісті, тестувала довше, аніж склалась остаточна думка.

І скажу наступне, волосся дійсно стало більш рівним, гладким, сяючим!


З кожним разом, ефект ставав все більш вираженим, смію заявити, що накопичувальний ефект таки є.

Волога погода менш пагубно впливала на стан зачіски.


Чесно, я тільки можу уявити, що може творити ціла серія засобів

А Ви уже пробували засоби марки?
Які враження?

Дякую, що Ви зі мною!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena