Oriflame представляє нову весняну кампанію «У краси немає віку»
Компанія Oriflame заявляє: у справжньої краси немає віку. Це головне повідомлення кампанії і трьох відеороликів
Кожна з цих жінок стикається в повсякденному житті зі стереотипами: «У двадцять років тебе цікавлять тільки вечірки», «В тридцять пора будувати кар'єру», «В шістдесят уже не почати нічого нового» ...
Однак це всього лише нав'язані думки оточуючих, які мали б впливати на спосіб життя.
Шведський бренд вдруге поспіль запускає незвичайний рекламний проект, креативне рішення для якого було створено Oriflame.
Першим таким проектом став «Антикастинг» - восени 2017 року Ірина Горбачова оголосила у відеоролику про те, що краса жінки не залежить від оцінки оточуючих.
Тисячі людей по всьому світу тоді взяли участь в русі «Антикастинг» і поділилися своїми історіями справжньої краси.
«Нова кампанія« У краси немає віку »є продовженням« Антікастинга »і розповідає про особливий погляді компанії Oriflame на красу як спосіб життя», - розповідає Маркетинг менеджер Юлія Крилова.
Втілити в життя ідею краси поза віком компанії Oriflame допоміг зоряний склад: шведський режисер Джиммі Олссон і один з кращих сучасних операторів Влад Опельянц. «Ми не вигадували біографії для наших героїнь, - каже один з авторів креативної концепції Кирило Куталія.
- Кожна з них розповідає глибоко особисту історію, по-своєму спростовуючи вікові стереотипи, які існують в нашому суспільстві ».
Відео # 1: 20 років https://youtu.be/nSdDjjT49IA
Відео # 2: 30 років https://youtu.be/OyT0e6AyHnI
Відео # 3: 60 років https://youtu.be/7gB51DoG52o
Надихайся історіями наших героїнь, будь красива в будь-якому віці, приймай участь у флешмобі і поділися історією своєї краси з хештегом # красабезвіку!
0 коментарі:
Дописати коментар