вівторок, 20 березня 2018 р.

De La Mark - Royal Powder Professional

Якщо відкрили даний відгук, не гайте часу і швидко оформляйте замовлення, бо я Вам розкажу про найкращий порошок для видалення плям!


Оформили? Тоді подякуєте пізніше, а зараз читайте далі.



Порошок призначений для професійного прання, не даремно скажу я Вам, бо його дію можна прирівняти до хімчистки.

Тим не менш, у складі відсуті фосфати та хлор.

Зі складом можна ознайомитись на упаковці чи на сайті марки.



Сам порошок дрібний, повністю розчиняється та добре виполікується з тканин. Ним навіть можна прати джинсовий одяг.




Чим же я була дійсно вражена?

Так це його експериментальним застосуванням на не зовсім новому спальному комплекті, який уже встиг втратити свій привабливий вигляд.

Після одного прання, сірість комплекту зникла, відіпрались незначні забруднення.


Звісно, він не став виглядати як новий, цього сподіватись не варто. Проте, більшість порошків не роблять і половини того, що йому під силу.

Підходить для прання як білих, так і кольорових речей. Універсальність перш за все.

Чесно кажучи, я не на жарт загорілася ідеєю "реанімувати" свої улюблені речі з De La Mark.


А ще, застосування для речей діток, дозволене з одного року життя.


Він практично не залишає аромат на одязі, не подразнює слизові оболонки.





Купити можна на пряму у виробника

ua.delamark.ua

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena