вівторок, 6 березня 2018 р.

L`Oreal Paris - Elseve - Low Shampoo 3in1

Новинка, яку я чекала в Україні.

💗💗💗

Ще з минулого року, коли американський ринок накрив тренд коворишгу (co-washing), який дослівно перекладається як миття волосся кондиціонером.





Для кого в основному він підходив? Для жінок з дуже сухим типом волосся, обіцяючи його відновлення, економію часу, коштів і врешті-решт, нервів.

Делікатний Шампунь-догляд 3в1

У мене містить 6 мікро-масел рідкісних квітів.

🏵🏵🏵





Для сухого та ламкого волосся. У лінійці є ще два шампуні для фарбованого та пошкодженого волосся.



Великий об'єм (400 ml)  і помповий дозатор open-close. 


Приємний запах, на волоссі тримається довго, день точно.

Іііііі, бальзамно-маскова текстура.



От зовсім не скажеш, що миєш голову шампунем, бо він зовсім не піниться.

Необхідно намочити волосся, ненести досить таки велику кількість на волосся та шкіру голови, залишити на 3-5 хвилин, змити. Все, можна сушити шевелюру без витрати води, бальзаму та маски.



На моє волосся нижче лопаток за раз йшло до 10 натисків помпи. Це багато, дійсно. 

Про економічність річ не йшла, хоча я придумала маленьку хитрість, про яку розповім згодом.


Склад:



Що я отримала після укладання волосся феном, так це дуже м'ягке, блискуче і свіже волосся. Такий ефект мені дає тільки годинна масляна маска і хороший бальзам.

На диво, шампунь не жирнив мені шкіру голови, повторне миття, як завжди, відбулось через три дні. Хоча мушу відзначити, що зараз, вона більше схильна до сухості. 

Моя мама теж спробувала його, у неї жирний тип шкіри голови, її волосся менше днів залишалось свіжим. 

З цього виходить, у всій красі шампунь себе покаже на сухому та нормальному типах. Жирному типу він пригодиться у якості експрес-маски. 

Миєте голову своїм улюбленим шампунем, наносите на довжину Elseve, чекаєте 5хвилин, отримуєте все те ж саме, але волосся довше залишиться свіжим.


У будь-якому випадку, новинка мені підійшла, залишивши приємні враження і красиве волосся. 



Дякую за увагу!



👑👑👑

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena