понеділок, 30 липня 2018 р.

GS Mask - З олією аргани та коензимом Q10

Я в приємному захваті від кількості хороших масок у GS Mask.

Що б я не пробувала, завжди залишалась задоволеною результатом.

Особливо, курсом, який пройшла на початку літа.



Можна сказати, що зараз, я просто підтримую результат інтенсиву раз на тиждень.


Цікаво дізнатись мою думку щодо маски з олією аргани та коензимом Q10, продовжуйте читати.




Саше 30 грам, маска жовтуватого кольору з приємним ароматом.


Від виробника:



МАСКА С МАСЛОМ АРГАНЫ И КОЭНЗИМОМ Q10
Интенсивно увлажняет кожу, предотвращает недостаток кислорода в клетках, устраняет сухость и шелушения, обеспечивает мощную антиоксидантную защиту, уже после первого применения улучшается тон и структура кожи, корректируется овал лица. Идеально подходит для сухой, уставшей кожи.
Состав: диатомит, альгинаты водорослей, сульфат кальция, пирофосфат натрия, коэнзим Q10, масло арганы, каолин.

Не раз бачила, що подібного роду саше альгінатних масок  у 30 грам ділили на два, а то й три застосування.

Вирішила зробити експеримент.

Поділила на половину кількість маски, розвела у співвідношенні 1:3, нанесла, почекала пів години.

Не зважаючи на зменшену кількість маски, вона добре розчинилась до правильної консистенції, не застигала занадто швидко і я побачила досить не поганий результат.

Та є одне АЛЕ.


Вона подіяла не в повній мірі. 


30 грам маски якраз вистачає на те, щоб нанести на обличчя товстий шар, що зробить саме парниковий ефект.

Таким чином компоненти краще проникнуть в шкіру.


Я не можу сказати, що в зменшеному вигляді маска не працює, працює, зате ефект слабший.


Рельєф став більш рівним, пігментні плями стали менш помітними, шкіра зволожена, та це все на половину від того, що я вже відчула на собі при грамотному нанесенні попередніх масок.

Надалі, я так не робитиму і Вам не бажаю. Економія виправдана лише у тому випадку, коли це жодним чином не впливає на якість.


Пробуйде і робіть висновки самі.


Дякую, що завітали!








0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena